2008年4月5日 星期六

08/09 索G預算案

唔經唔覺又一年啦, 舊年41日寫o左個 07/08預算案俾自己 (不過呢幾日 Y!Blog 停工寫唔到)


自己再睇番都覺慚愧啊, 大部份都實行唔到, 口爽爽, 大隻講啊  , 來個回顧同展望先:


1) 讀書


 舊年話 : 响呢個半月要比之前努力100%


呢點初初都仲ok, 可惜讀完個master就泄晒氣


舊年年尾個FRM......(按此可以睇下果日究竟點考試)


e家我仲考慮-ing今年考唔考好呢......因為考的話又要洗萬幾蚊, 洗呢筆錢保證考到都冇所謂M......可惜唔係呢M......e家份工成日都OT, 而我又成日掛住玩, 掛住hea, 掛住陪亞仔, d時間已經唔多夠用M......好似冇時間同唔想讀


魔鬼既我當然唔想讀啦, 心想不如拎呢筆錢去旅行


天使既我就好想考好個試, 之後再搵過份高grade同高人工既工啦


2) 減肥


 舊年話 :來緊呢個Qtr 要減體重嘅5%


結果一d都冇減過, 而且仲肥 o左好多, e家成日都要著鬆鬆地既one-piece衫配褲, 睇落唔知個pat pat 係貢大ma ~


其實我今年的確比往年食少o d 零食, 不過我返而正餐食多o左巧多啊


今年 : 我仍然想減肥呀


3) 運動


 舊年話 :要响5月天開始重新Physical 出發


可惜, 成年既會費又白俾啦......年都冇去過, 今年4月完個會籍我都cut埋啦


其實我知道做運動身體確實好d, 精神d, e家追巴士兩野就喘晒氣


今年: 仍然希望做到的士咁多運動啦, o左工聯會既普拉蒂 (Pilates) 運動, 希望幾下都好過冇同埋希望今年行多幾次山啦, 舊年行得幾次咋陰公 ~


4) 扮靚


 舊年話 : mask 嘅次數要提升至一星期三次


好彩呢個都基本做到一星期兩次, 可惜......我仍然爛面啊 ~


今年仍然要keep on going 扮靚靚, keep young......

令自己好d, 令亞仔有face d…..


5) 買衫


 舊年話 :budget cut 50%


呢點居然work到喎, 全靠賣飛佛designer Pacino Wan close 晒佢香港既業務轉戰大陸啊, 呵呵呵 ~


攪到買少好多衫呀, 係間唔中一件起兩件止貢……好耐冇試過一lot lot hold衫啦


呢點要繼續落去啊, 加油呀!!!!!


6) 儲錢


 舊年話 : 要學習應洗則洗, 唔好成日亂買d無謂嘢~


的而且確係少買od “冇為野”, 但係買od貴野呀, 買親都要有品牌.............umm, 希望品牌 = long lasting, 貢買完都唔太心痛ma


今年仍舊要努力節省d d , e家物價指數巧高企啊, 開門7件樹都加o左一大半啊..............但係人工又追唔到d豬肉價, 嗚嗚嗚 ~


blog真係好, 可以俾我回顧番自己以前講過既野作返思, o地睇我個人的確幾浮......唔單止浮誇, 仲成日口爽爽, set 定既target一半都實現唔到, 幾貢懶, 幾貢3分鐘熱度......真係自己都想打自己幾巴啊

~


不過 07/08 都有開心事 :


(1) 開心離開地獄做番個正常人


(2) 開心攞o左個丁


(3) 開心認識多o左朋友 (包括你你你你你你......)


(4) 開心愛上攝影


(5) 開心愛上間唔樹煮飯


(6) 開心同亞仔仍然相親相愛, 今年第7年啦, 會唔會有7年之癢呢 ~


10 則留言:

  1. 哈哈....我明知自己做唔到, 我都費時寫....哈哈 ~
    [版主回覆04/05/2008 23:04:00]我想記低自己有幾貢口爽爽啊 ~

    回覆刪除
  2. 索g,
    做到幾多得幾多...唔好迫自己.....所以我唔會寫resolution!
    秋香姐上
    [版主回覆04/05/2008 23:07:00]秋香姐
    我呢D大懶龜, 真係出爐鐡, 唔打唔得嫁.......一定要迫o下自己啊 ~
    不過, 你睇我迫極都係呢個屎款, 唔迫就更加..............
     

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2008年4月5日 晚上9:17

    你總叫做有貢多項目標吖,讀完個MASTER 已經好叻女啦!好過我呢條放工大懶蛇好多喇! 唔怕話你知啦,自從嫁咗之後,我每日都係 鬆鬆地既 one-piece 衫配褲..........喇!唉!
    [版主回覆04/05/2008 23:10:00]不過我自從讀完個MASTER之後已經成為一條肥大既大懶蛇啦
    你返工貢忙, 放工之後要好好休息係好合理啊 ~
    你已經有老公要, 肥少少唔緊要啦..........我 ~~ 我 ~~ 仲未嫁呢 ~

    回覆刪除
  4. 傻豬, 最緊要日日都開心, 日日都滿足, 唔好計咁多lu! 健康快樂係我最簡單既要求!  錢永遠都搵唔晒, 夠洗夠用咪算 law
    [版主回覆04/05/2008 23:15:00]Baby Baby : 你講得冇錯.....人算不如天算, 健康同快樂係好緊要......
    只不過我份人太口爽爽太3分鐘熱度, 如果一d計劃都唔諗, 我怕自己成個人會冇point會好浮啊 ~ 

    回覆刪除
  5. 寫blog真係好好架 ~ 睇返自己之前做過乜諗過乜呀 !
    喂 ~ 幾時同我同埋BBs (其中一個好啦) 去shopping 買下d有品牌嘅野
    哈 ~ 我呢輪都同鄭生講 ~ 我真係好鐘意GG成日"講"同成日"做"嘅野 ~ 浮誇 !
    [版主回覆04/05/2008 23:36:00]係呀係呀, 我頭先得閒又睇番自己d舊作呀
    好啊好啊...........我好like好like同BB玩嫁, 仲要去 shopping tim, e.....咁咪仲可以睇浮誇包包囉
    yeah ~ 我的名字叫浮誇 ~ yeah

    回覆刪除
  6. 我想問 (5) cut budget
    好似就無買衫,不過你計左你買左果d手袋呀, cd 鍊呀, 部新相機呀..未呢 ?
    其實..加返埋, 咪即係買衫買數...唔知我係唔係心水清好多呢 ?
    呵呵 ~ ~ ~
    [版主回覆04/06/2008 20:21:00]好妹妹 : 你的話心水好清啊
    不過..........果d........果d唔係買衫錢, 應該可能可以count作非經常性支出呀

    回覆刪除
  7. mask唔可以敷太密家.........吸收唔到反而會生粒粒..........物極必反嘛.......最緊要清潔呀.........依家咁既潮濕天.......更加要保持清爽........唔需要太過潤家.........
    [版主回覆04/06/2008 20:22:00]噢..........多謝提醒啊 ~
    係啊, 清潔你護膚既第一步啊 ~

    回覆刪除
  8. 我都超級懶!你有咁多目標真係要好,加油呀!
    喂!鬆鬆地one-piece加褲仔,人地會唔會以為你有左架
    [版主回覆04/07/2008 13:36:00]會呀, 唔止一次tim, 真係 "火罹" 爆

    回覆刪除
  9. 通常睇番舊年回顧都覺得自己喺到齋up
    你都好吖, 有一半都達到自己要求呀, 我......唔好提
    [版主回覆04/07/2008 13:38:00]大家咁話.......不過我驚自己一d都唔寫的話個人更加冇方向啊 ~

    回覆刪除
  10. 你都好呀,肯寫個計劃比自己實行,我就懶得多啦

    回覆刪除