2008年4月25日 星期五

聚舊buffet @ One Bar

同呢班中學同學都成年多冇見面啦 ~


有時諗 : 唔通真係有o左家庭會貢忙, 還是我一見人o地結o左婚就自動自覺少去contact人呢  身邊既朋友一結o左婚, 見面既次數會愈來愈少..........ohhhh ~


Well, anyway, 老朋友就係老朋友..........雖然貢耐冇見, 一見就會be-li-ba-la 講講講, 所以我o地要揀個地方可以坐 耐d呀 ~


起初我第一樹間諗JW嫁, 不過自己見去過幾次兼冇果張電視框卡, 所以end up 放棄o左.......


另外, 有友人又提議去中環交易廣場既 One Bar, 見自己未去過, 價錢又唔貴, 當然一試冇況啦


條樓梯俾我第一個既幾感覺係grand嫁..........

 


我o地5條友冇得坐 "car" 位, 佢有2、3 張圓枱for 圍傾都幾好嫁......可惜我o地都冇安排到, 要坐4人長枱再側邊加個位........

  


原來呢間野係大X樂個group嫁, 知道之後個心沈o左吓

 


食物既選擇就一般啦, 不過佢refill既速度都ok啦, 味道都可以..........仲有, 當我拎相機出來影d食物樹, 我d老朋友都既反應都係巧驚訝呀 , 佢o地好奇怪點解貢都post上blog..............well, 我只可以講: 我迷失 @ Y!Blog ma ~~~~

 
 
 


呢個 "啦沙" 係至好味啊 巧香呢~


甜品有mini cake, 雪糕, 布丁, 生果沙律.......食o左少少, 都可以啦 (不過唔記得post相出來, 算啦..........個賣相好一般)


由於Open rice 可以print張電視框coupon, 所以呢個悠長既lunch buffet (由12:30 - 4pm )就變成位位約 $150 (原價 $178)


其實今次既gathering, 食只係用來包肚啫............因為我真的巧想同她們聚聚舊啊~


呢餐飯係星期六3號風球果日食既.......起初都冇貢大雨嫁, 點知我o地定走果陣大雨到呢 


結果我o地就去一去 ifc 行個圈, 不過我巧叻冇買野呀, 返而女友B就响Zara有收穫 ~


TO  PT Gals : 同你o地呢班老朋友傾計的確c服!! 我講一句就知我係點..........不過今次我o地只係集中火力談工作, 希望我o地不久將來又可以gathering, 同埋傾多d topics啦 ~


沒有留言:

張貼留言