2008年4月30日 星期三

4.27 圓圓西餐實習班 (附相)

可能你o地之前都睇o左有關人樹既報導


不過, 好野唔怕多寫, 亦都唔怕遲


你o地話係唔係先...........


4.27 (禮拜日) 放棄見亞仔


為的係跟圓圓學煮西餐俾亞仔食啊


Picture


其實之前整西餐俾亞仔, 間唔中都會打電話俾大少奶求救 不過以我入廚既資質, "打電話問煮餸"當然冇"實習班"來得直接啦.....


所以呢個可以跟圓圓老師學野的確好難得呢 (而且亞仔又就來牛一)


果日我o地幾個學生好乖貢聽大少奶號令, 分工合作


大少奶老師亦都好好貢教o左我o地好多入廚 tips


而我.........都好乖貢drop notes, 不過我發覺我好多中文都唔記得點寫呀 好慚愧呢攪到我成日都慢o左好幾十拍先再發問問題 (好彩大少奶果日勁忙唔得閒打爆我個殼咋)


一場去到餅神屋企, 佢冇奶油唔露番兩手嫁, 雖然d材料係d棄嬰, 但係佢整既peter仔的確好味啊 (個peter仔既粉團我都有份搓少少嫁)


呢日我o地又學又食又影又笑又跳, 真係好好好開心呢 ~


好天真同好傻既我希望遲d個亞 "June爐" 來搵我既時候, 我o地又可以跟圓圓一齊去別墅學整餅同包啦


 想知我o地當日開心既 snap shot............睇片啦:


你O地睇O下甜甜盆薄荷葉幾strong !!! 而我種親就........

 


我o地分工預備既snapshot, 詳情請留意大少奶本新書啊~~~~~~

 
 
 


嘻嘻, 又係食棄嬰既時侯

 


甜甜別墅被打杖之後既情景................噢 ~~~ 巧多 zero 啊!!!!!!

 


e..........做乜去學廚都有制服著


 想知我o地更多當日開心既情況............去各位西餐同學既 blog 啦


 想知大少奶教o左o羊西餐............睇圓圓部新書啦


 想知大少奶教o左o羊入廚tips ..........睇圓圓部新書啦


 想知一個圓滿既西餐有o羊dishes............睇圓圓部新書啦


 想知呢想知呢想知呢想知呢............睇圓圓部新書啦


18 則留言:

  1. GGGGGGGGGGGGGG呀G
    你好hard sell啊!But I'm loving it
    仲有想知點解GG成日比我爆殼但仍然可以攬頭攬頸?就......
    多謝各位
    圓圓圓圓圓圓圓圓圓圓呀圓
    [版主回覆05/02/2008 09:21:00]圓圓圓圓圓圓圓圓圓圓呀圓
    呵呵呵, 你知我一向係名牌既...........
    所以係咁 hard sell 啦
    GGGGGGGGGGGGGG呀G

    回覆刪除
  2. haahahaa…你要問大少奶收番d廣告費先得!
    [版主回覆05/02/2008 09:23:00]佢呢個實習班已經冇收我o地學費啦, 而且佢仲提供埋食材呢, 我o地點何以唔買吓廣告喎

    回覆刪除
  3. 咩都無緣 ~
    [版主回覆05/02/2008 09:24:00]   

    回覆刪除
  4. hahaha!!!!!!我已經睇晒有關人事既報導啦!!!!!你真係有幸可以參加大少奶實習班!!!!
    [版主回覆05/02/2008 09:26:00]多謝你睇晒有關人樹既報導啊 ~
    你睇完係唔係仲想買大少奶本書呢

    回覆刪除
  5. June爐送左黎不如整返個開鏡儀式賀一賀佢~
    [版主回覆05/02/2008 09:32:00]不如去別墅拍多幾條片呀

    回覆刪除
  6. GG, 我巧羨慕你啊..... 可以跟圓圓偶像學煮西餐啊,你的廚藝一定進步神速!  
    我初期以為西餐比較容易整......但係 !  
    但你工作咁忙,係咪假期先同 Honey " 亞仔" 玩煮飯仔?
    [版主回覆05/02/2008 09:44:00]CC
    係呀, 跟圓圓學整西餐的確獲益良多 ~
    如果你都想進步神速, 你一定要買圓圓本書呀, 買來睇門口都好呀, 知道嗎 ?
    係呀, 我之前份工都可以week day 整野俾佢食......e家轉o左工之後, 放工都唔想再做野.......所以係d特別日子先整野佢食啦 ~~~
    我都好想好似圓圓貢成日整野食俾心愛既人食啊 ~
    GG

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2008年5月2日 凌晨3:17

    我好鐘意你d 字啊,,寫得好鬼靚.....
    你唔算記性差,,  at least,, u know how to write my name ma, right ! heee
    我明白點解家姐咁鐘意你.. 因為你真係好得人鐘意呢!
    [版主回覆05/02/2008 09:49:00]多謝你讚我手字靚呀........
    你like的話, 我下次送張我寫你個名既card俾你啊

    回覆刪除
  8. hehe^^你講到好似宣傳易咁呀好搞笑......
     

    回覆刪除
  9. 每次我唸起你寫字個樣, 又認真但又好多字唔識寫
    真係覺得你好可愛好好笑啊!

    回覆刪除
  10. 我想知你個殼比大少奶打爆佐幾多次....
    出blog最遲係你既特色嚟架嘛

    回覆刪除
  11. 次次咩都無我份, 唔係無緣是什麼 ~

    回覆刪除
  12. 我都好like你手字, 收你第一張卡已經覺得~見你果日咁急o既情形下手字都可以寫得咁靚, 真係要寫個服字~我成日比我舊老板話我d字係藝術字, 但其實我中學時都做過文書架~~

    回覆刪除
  13.  相呀相 ... 相呀相 ... 相呀相 ....

    回覆刪除
  14. 哈....學嘢緊係有廚師服咖啦!!!你有無呀!!!你係幾多級呀!!!滿師未呀!!!

    回覆刪除
  15. D 頭髮咁直既 ... 邊個來嫁?

    回覆刪除
  16. GG,
    我估......那是你的秀髮!!  
    我見圓圓偶像那日紮髻啊! 
    CC
     
    PS(咁快著碎碎Floral print.....!)
     
     

    回覆刪除
  17. GGGGGGGGGGGGGG呀G
    仲有幾日見到你,好期待
    圓圓圓圓圓圓圓圓圓圓呀圓

    回覆刪除