2008年4月22日 星期二

High Tea @ Harlan's

去 Harlan's high tea 過3次


3次都係同 bloggers 們 一齊去 hea


第一次係同大少奶 (按此)


第二次係同好妹妹天蠍GG + Dancing Queen 茄搵一齊同零食天后 TanTan 慶生 (按此)


今次就係同杜拜來港既Diana洗塵, 當然佢既好家姐圓圓就係鐡腳啦  ~


見大部份既reportssssssss都攪得 7-7-8-8, 所以失驚無神請半天假, 大佬同老闆都冇say no


我自己真的巧like間唔樹請半天假去 hea 去 high tea (你見我間唔樹就請假就知啦) , 忙裡偷閒既感覺的確 feel so gooooooooood


Lunch 之後既 Harlan's 只係得番兩三張枱, 個場的確巧 C 服啊 ~

 
 
 
 <--- 果晚既餐牌 ~
 
 
 


呢個係 High tea for one 既份量同埋每層既特寫 :

 
 
 


我o地既餐飲 : 圓圓 & me 既 凍OT 同 Diana 既熱亞姐 

 


說食物呢, 一 d d 我 like 啦, 我只會俾 OK 佢, 不過論環境, 佢對住既view同埋個 feel 就 very good 啦, 所以平均 $140/位既價錢坐 3-4粒鐘來講就好唔係叫貴啦 ~


呢個 tea, 我o地談談天, 說說地, 又有"火羅"俾大少奶捉到 , 之前灰灰的心情都好番不少呀, YEAH YEAH YEAH


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


號外 :


圓圓特別批准我 post 既大少奶玉手一對, 佢對手的確巧軟綿綿啊 !!!!!


你睇..........真係幾型...............I mean 我影得好型啊, 呵呵呵 ~



1 則留言: