2008年5月4日 星期日

5.1 勞動之行山樂

嘻嘻, 呢期既我的確好懶啊!


d懶蟲又入晒骨, 攪到唔多想寫blog tim, 所以呢篇野post出來既時候又係舊聞......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


5.1 勞動節, 相約一班同學仔去行山 (一行成12人啊!!)


未行山, 先約大家10am去Timesquare 嘆早茶醫醫肚 (有2位同學仔唔行山都由九龍過來同我o地見見面呀, 真有心呢!!!)


跟住就向黃泥涌出發......


個樹既水塘有呢d水上單車, 成家人玩都幾好呀........

  
 


收費係.....................................................

 另外仲有個小食亭.....


呢條係我o地今次行既山徑........目標站係赤柱

 


呢條 route 景唔太靚, 不過就易行同埋交通便利........同埋可以睇更上一層樓

 
 


由於我o地唔係一班行山達人, 加上今次有同學仔帶埋小朋友來


所以我o地係一路行山一路吹水, 慢慢行嗰隻。。。間唔中又影一影。。。

 
 
 
 


但係呢條route好窄, 所以間唔中行我o地後面既行山友會


其實呢條route我之前已經行過2次啦...........點知 ~~~


~~~~


~~


~


吹水吹到 ~~~


行 ~~ 錯 ~~ 路 !!!


去o左大潭水塘tim

 
 


原先我o地plan去赤柱影相食tim嫁ma.......


不過好彩轉o左路線, 因為大潭水塘呢條線短d, 小朋友行o左2粒幾鐘之後都

   


最後我o地用o左3粒鐘完成呢個行程.....


......冇得去赤柱食tea, 唯有係柴灣既茶餐廳食一丁啦


天氣開始熱啦, 睇怕我要旦到秋天先會再行山lu ~


下次再行, 要買過對行山鞋啦, e家呢對同我行o左4、5年山既Hi-tech, 佢個口已經行到O晒咀啦....... (個鞋頭開o左口呀!!!)


同學仔叫我買timberland行山鞋, well....... 一聽呢個品牌, 即刻令我諗起當年好hit既狗牙鞋呢 ~~~~~


沒有留言:

張貼留言