2008年5月18日 星期日

太古花展

嘻嘻, 我又用o左隨意門


出blog既時候, 我已經係中大外攝-ing 啦 ~


不過, 我仲有亞仔既生日糕同生日飯未亮相......


以我既龜速, 今日既外攝相應該不日放映


所以專登post番上個禮拜路經太古城影既相


呢批相只係用 Nikon BB 影, 而且仲要係極速影既.............因為...........身旁既亞仔不斷嚷住好 "急sss" 要趕住番屋企


所以影得痳痳 (我要訓練身邊有人 e-e-or-or 都可以影得好呢, 哼!)  

 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


同場加影 : 亞仔 "急sss-ing" 的傑作


 


 


沒有留言:

張貼留言