2008年5月12日 星期一

自插母親節花籃

嘻嘻, 又試身痕啦 ~


星期六同亞仔去完沙田睇隻初生B


之後落o左旺角, 途經花墟, 忍唔住買o左d花材.........


自插o左兩盆花送俾仔媽同仔弟婦 (因為佢o地兩位都係媽媽呀)

 
 <----仔媽的
 <---- 仔弟婦的


老媽冇係因為亞仔响花墟買o左個花籃仔俾佢


而且我插完呢兩盆花, 家中仲有好多花材淨低 (本想今日再整多一兩盆)


點知佢就好開心咁叫我唔屎再插, 因為佢要來自用 ( for 佛誕喎)


花墟d牡丹今期都幾抵呀, 我個扎 $35 有成9個頭, 有d再大d既就 $50/扎


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


琴日我同亞仔先同老媽飲茶


之後就同仔媽一家食飯 (我自家個餐仲未諗幾樹食呢), 佢o地又揀利苑  :

 


呢餐飯食o左成幾千銀, 雖然味道係的確幾好, 但係我就覺唔多抵...........


因為俾我情願買個袋啦 (我老媽都十扑我呀, 佢話食完又怕肥又會"or", 所以佢都prefer買個袋用呀又或者買靚衫靚鞋囉, 呵呵呵 ~ 我們這一家是浮誇的!!!!)


沒有留言:

張貼留言