2008年5月17日 星期六

溫暖住家菜

星期四跟 "我們這一家" 去探訪好耐冇見既靚花 Cindy


未放工已經收到圓圓既 55555555 追魂call


其實當時我個心已經唔多想做野, 收到call仲唔拿拿聲o羊


今次既主題係: 銀樓金粉住家菜


圓圓同佢亞妹Diana整住家菜俾Cindy食呀


秀杏菇菇Babe就去九龍城金滿堂買甜品俾我o地食


而我...........作為菇菇Babe既新寵, 只需要食只唔屎做啊 (其實我都叫做洗過隻煱, 不過佢o地厭我慢, end up 連洗碗都唔屎我再洗, 只需要抺碗咋)


係旦開飯既時間, 先品嚐大少奶既得戚風蛋糕...............yo, 終於食到啦, 巧彈耶~



不過下次下次我真係巧想食彭丹呢 食完我想 "增高" 同 "興奮" 啊 ~


今餐住家菜有:


Diana既無頭東宮鹽水雞無頭西宮蒸烏頭 : 噢..........好味啊, 原來隻雞係易整, 下次又可以整俾亞仔食啊 ~


 


p.s. 隻雞係靚花斬嫁, 叻叻!!


圓圓既蕃茄磨菇焗豬扒飯蒜蓉炒白菜仔 : 個豬扒的確好鬆代啊, 個汁又好好味......好想好想圓圓本書快d出呀, 一定要買番本書跟住學呀!!!


 


仲有靚花鐘點姐姐煲既青紅蘿蔔湯: 呢個湯係我飛佛來嫁, 好好飲.....而且d湯渣好好食.............而且呢煲湯仲引發o左Diana同菇菇Babe關於青蘿蔔顏色味道既話題呢 



如果唔係第二日大佬請食飯, 我一定拎個lunch box 出來帶飯啊 ~~~


飯後大家圍埋一齊既睇電視又笑又吹水, 真係好family呢


果晚大少奶真係愈講愈 "興奮" 啊


跟住就食甜品..........同影影相 (呵呵呵, 貓眼小姐好得意啊)


大家食飽飽真係唔捨得走, 但又怕靚花玩得太攰啊.............


臨走前, 大家居然肯試食我個果變形心心紅豆糕...........大家圍住係門口食, 我實在太感動啦  (其實我見大家咁飽, 自己整既糕又咁醜樣, 真係唔想再拎俾大家食, 估唔到.....)


落o左樓同 "我們這一家" 一切護送大少奶打的, 一路行一路傾..........大少奶仲想同小朋友玩tim


呢晚我真係好溫暖好開心啊 ~


To 靚花 : 希望我o地果晚唔會打攪到你, 整到你太攰啦...........我希望下次我都可以整到個小菜俾你食啦, 本來想買 Mrs. Fields 俾你食, 不過記得你呢期唔食得多, 所以買來浪漫既喜瑪拉雅山粉紅鹽俾你, 希望你喜歡 ~ 


To 我們這一家 : yeah...........好開心成為菇菇Babe既新寵啊, 同你們這一家一齊真係好好好開心嫁, 下次下次記得帶埋我去 "打x" 啊, 只知會唔會愈打愈 "興奮" 呢


17 則留言:

  1. GGGG呀Gg姐
    我們這一家下次去車房一齊打車輪,好唔好?
    今次 我們這一家 未齊人,我近身冬菇同唔知係乜既遠房親戚都無黎
     
    [版主回覆05/17/2008 12:55:00]圓圓圓呀圓
    好啊好啊, 你知我幾咁鍾意同亞仔架車打車輪呀, 同你o地一齊打, 一定好好好"興奮" 啊~
    未去先興奮既GGGG呀Gg姐

    回覆刪除
  2. 知係乜既遠房親戚..........蝦米吉
    [版主回覆05/17/2008 12:57:00]我知啊知啊~
    我知遠親好過近鄰嫁~

    回覆刪除
  3. 噢~~~~~~~~~
    今次變左做二太太................年旺添..
    [版主回覆05/17/2008 22:57:00]吓...........做年旺要俾人掌咀嫁 ~~~~
    不如我同你轉做 "獎 " 啦 ~~~~~

    回覆刪除
  4. 哈哈哈, 我好愛呢個銀樓金粉住家菜!!!!!!!!! (好衰架. 好似n年前d 咸片名咁!!!)
    你知唔知diana響廚房叫出來: " 阿g呀~~ 你又話抹碗??"o既時候,
    我真係覺得我地好似一個幾姊妹o既大家庭.
    要輪住做家務, 食完飯就要去洗碗. 跟住就睇電視講唔停咀.
    喂喂喂, 我唔係去九龍城o既金滿堂呀, 係去左 淘大  那間啊.
    如果去九龍城, 八點先到啊.
     
    [版主回覆05/17/2008 23:01:00]iya.........我以前中學時代好like改咸片名嫁, 呵呵呵 ~
    我覺得你同Diana洗碗我抺碗既時候, 好似銀樓金粉班工人一齊圍傾啊 ~~~~ 感覺好良好呢 ~
    我希望快d快d有下一次同你們這一家見面呢 ~
    e.....原來係淘大呀, 旦我改番先 ~

    回覆刪除
  5. Oops ~
    [版主回覆05/17/2008 23:01:00]yo ~

    回覆刪除
  6. 喂, 你隻寵物龜
    我有份買龜糧餵你架
    快d叫聲少主人好喎~
    [版主回覆05/17/2008 23:03:00]哼........蝦蝦吉 :
    我係 Gg 姐 啊
    哼!!!!!!

    回覆刪除
  7. 落o左樓同 " 我們這一家 " 一切護送大少奶打的 <--- 睇到呢句我又引唔住對住個mon笑左出黎!
    大少奶真係實左太〝興奮〞!太危機需要妳地護花!~~~~~~~~~~~
    [版主回覆05/17/2008 23:07:00]果晚大家都好開心呀 ~~~~~~

    回覆刪除
  8. 浪漫既 喜瑪拉雅山粉紅鹽 相比 Mrs. Fields Cookies好10倍呢!I love it ar~~~~~
    等我身體好d我就用黎整野食俾天皇!~~~~
    仲有你個紅豆糕好好味呀!俾d信心你自己啦!~~~~~~~~~~~
    [版主回覆05/17/2008 23:08:00]yo........你喜歡又太好了 ~
    我諗下次再整紅豆糕應該可以好好味啦, 我下次整盒俾Cindy爸呀 ~

    回覆刪除
  9. 仲有為左大家唔洗因為洗碗問題勞勞嘈嘈,我會盡快請過印傭架啦!等正式 我們這一家人齊加埋你呢隻寵物黎時好玩d!開心d!
    [版主回覆05/17/2008 23:09:00]你請呢個印印既目的真係偉大啊, 呵呵呵 ~

    回覆刪除
  10. 我響Cindy度都睇過喇…流晒口水呀!!

    回覆刪除
  11. 哈哈 ~ 睇你嘅描述都真係好夠 family feel

    回覆刪除
  12. GG,
    你快D向圓圓偶像 + Diana 學整呢D"住家正菜" 啦!
    (我都consult 左Diana 那鹽水雞的做法, coming week 會整呀! )
    你整一圍"正菜"比亞仔食.....分分鐘第2日會收到Tiffany 求婚大鑽戒!!

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2008年5月18日 下午2:06

    都係個句,, 知你平時係屋企受盡百般呵護, 我真係唔忍心要去你洗碗呢!!!!
    搭訕to CC,,
    如果個個男人都好似你咁識做就好啦!!! heeee

    回覆刪除
  14. 幾時再有家訪呀~~我誓必出席架今次~

    回覆刪除
  15. 咪就係囉!!! 下次去探人都要預埋我啊!!! hahahah
    你既紅豆糕有無挑戰第2次?

    回覆刪除
  16. GG...我都想試吓你整既紅豆糕哦~~~

    回覆刪除
  17. 呢餐銀樓金粉飯真係好溫暖喎, 佢地個個都好nice呀~
    我想見吓你個要企喺門口食...個個都話好味...係個樣怪啲既紅荳糕既真面目呀
     

    回覆刪除