2008年6月8日 星期日

6.7 gathering: 28人的力量

較早之前收到大少奶通知, 佢 + 餅神Vanlily + Joycelyn 一齊發起 6.7 慈善 gathering, 收費扣除部份成本會捐去四川


有幸成為列席者之一感到開心同溫暖 ~


28人的力量係...............


$12,710.2 (後收多$20)


好厲害啊


呢d掌聲係俾各位無私既附出啊 ~


更多gathering既情況......都係唔待續lu........因為我太懶惰了而且好多bloggers己post 左...........所以有興趣的就請移玉步啦, sorrie sorrie


仲有, 雖然我有影相..............但出來的效果唔太理想呀, 好多都好blur呀, 而且又偏黃.........ng ng ng, no no good 呢  睇來我要好好學習影snapshoot先得啦~


仲有, 最後要再次多謝3大發起人啊, 冇你o地........呢個gathering就唔成事啦~


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


各位 : 亞仔媽星期二會幫我去恆生入數 (因為佢有特快專櫃, 所以我唔屎返工時間偷走出去, 唔該仔媽) , 之後我會盡快post番張receipt出來!


仲有, 你o地用 "私人回應" 留個email address 過我旦我send番大合照俾你o地啦 ~


沒有留言:

張貼留言