2008年6月28日 星期六

相認一周年

6.24 又係一個唔返家食飯的日子 (實情係成個禮拜都冇番屋企食飯啊!)


相約好妹妹GG水茄太太Karen食飯慶祝相識一年的大日子


唔知點解呢日貢旺場, 想去既地方都好full / 限食2粒鐘


結果揀o左同樹推介既一生食日本放題


我o地叫o左3 round 野食 (每次只可order 6 款), 以下呢d dishes味道都可以既 :

 
 
 
 
 
 
 
 


我至愛既牛肉煱..........雖然個湯好味精, 但我好愛啊 ~

 


呢位哥哥間唔樹就響鐘sell特價飲品同免費既咖哩泠烏冬 ~

 


呢個係叫水茄太太惹火既陶板燒 : d食物又係咸o左d ~~~

 
 


我覺得難食既食物 : 柴皮春魚 & 極咸湯飯粒 (成碗的個的士貢多米, sigh ~)

 


well.......呢間野整體俾我覺得一般 (as compare with the price, $220/head), 好在我o地食野係其次, 聚會先係首要啫...........


Gals : 不過我o地下次旦水茄太太500篇時, 都係去食d更好既野啦 


1年前, 第一次見佢o地就以Jenny cookies做伴手禮, 1年後既今日, 自己仍然未開爐........所以仍然用Jenny cookies做伴手禮..........希望下次我可以用Juno整d cookies俾你o地食啦 ~~~~


 (qoute fm 亞茄)


記得一年前我講過 :


我覺得認識 bloggers 都要講 “blog ”, 响咁多bloggers 中俾我可以click中你條link去睇, 仲要响我睇o左一輪之後覺得啱feel先至會留言, 之後又要有推動力令記得成日去你樹留腳毛, 一切種種我都信係有緣份同timing既配合嫁 (詳情按此)


所以我會用心珍惜每一位認識既朋友............雖然我e家太忙唔可以成日見到大家 (一日得24小時太少啦) , 仲要你o地接受我成日既傻更更 & 間唔樹既飛機仔, 但我真的感恩我能夠有緣識到你們啊


15 則留言:

  1. 嘩 ~ 我第一名呀
    好少可

    回覆刪除
  2. 我都留天蠍腳先 ~

    回覆刪除
  3. 我同你都好有緣嫁 ... 不過我發現好多blog友既中間人都係大笑奶wor  所以大家都有一個共通點--> 唔係傻就係癲既

    回覆刪除
  4. 奇妙地認識, 真係覺得係份恩典.
    有朋友都奇怪點怪我可以在網上都認到朋友,
    嗯........總之, 呢份情誼, 大家都會好珍惜!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2008年6月28日 下午1:48

    無錯啊,,, 緣份真係好奇妙,, 人與人相處更加係一種學問呢!!
    我會好好好好好珍惜你架!

    回覆刪除
  6. GG,
     
    你的blog 緣好好呀.....好多友都被你可愛龜龜性格感染啊! I am one of them ar!
     
    你塊面仔做乜呀?  係咪太 Stress 出瘡瘡呀?

    回覆刪除
  7. 呵呵呵,想當年我都成日撈亂兩個 GG 架 尤其是o個陣回應留言冇而家咁先進 ~

    回覆刪除
  8. 我愛的龜我愛妳~

    回覆刪除
  9. 索GGG呀G
    你咁可愛自然好人錫你啊
    你唔好食熱氣野、飲多d水等塊臉快d好返啦
    56565656565656565656556
    圓圓圓呀圓

    回覆刪除
  10. 露絲公關手記2008年7月1日 凌晨1:45

    係啊!
    呢種緣份好難得,恭喜你地啊

    回覆刪除
  11. http://hk.myblog.yahoo.com/eudorashop/
    得閒都黎參觀下呀...

    回覆刪除
  12. 我都係咁話呀!真係好講blog緣架…我都有幸識倒你,真幸福

    回覆刪除
  13. 你睇你噤多留言就知你blog 緣好啦....
     

    回覆刪除
  14. 我都好珍惜你架.......幾時請我食日本餐呀!!!

    回覆刪除