2008年7月3日 星期四

不可思議

嘩 嘩 嘩 ~


好.....................


鬼....................


異....................



.......................


............


....


成2年幾冇做超過20分鐘劇烈

運動既我


今晚居然去o左跑步啊 ~~


仲要跑o左 3個 400 米 + 快步 2個 400米 呢


yo..............真係自己都要俾d掌聲鼓勵鼓勵自己喔  



事緣亞仔來緊公司有個足球比賽 , 佢好想跑跑步練練氣


而佢屋企附近有個運動場, 晚上都會開放俾公眾, 所以好適合佢作訓練


於是乎佢問我有冇興趣陪跑..............想當年大家住宿舍既時候, 我o地差晚晚都跑一粒鐘嫁..................今日再跑番, 雖然我有d攰同有d氣喘, 不過感覺良好啊!! 


唔知呢個

我可以keep幾耐呢 ?!


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


後記 : 回家坐車途中, 我攰到  兼發夢............可惜唔係綺夢, 而係 deal with 公司既意大利粉腸

~~~~~


 


沒有留言:

張貼留言