2008年7月6日 星期日

燈光攝影

呢個又係好較早前 (@6.1) 跟亞蛇既外攝活動


大家先深呼吸, 停10秒先


..............................................


....................................


...........................


..................


.............


..........


.......


.....


因為今次既模dell 係自願性質俾我o地作練習 (i.e. 唔收$$), 所以..................


不過, 我o地作為學生, 主要係留心光線既來源同運用既


其他............唔理啦 ~


set o左3枝燈影既証件相 : 


 <---- 有時裝版
 <----有希臘女神版, 噢 ~ 
 <---- 佈景同燈光既setting ~


對住上面個場景, 我都係影番呢d開心d 不過冇帶長鏡, 巧難同人爭位啊

 
 


我覺得閃燈呢家野好難handle呢 今次呢個係黑漆漆既背景玩open flash ~


呢張係利用自然光影既........oops, d 豆豆現晒出來tim 


另外一位希臘女神..............冇用閃光燈, set 高 o左個 ISO, 張相有noise呢~


呢張就用o左閃光燈..........但係個feel又唔太好 ~

 


成朝既攝影活動, 最喜歡返而係呢兩張相 ~~~~~~

 


我要繼續努力啊 ~


沒有留言:

張貼留言