2008年7月23日 星期三

熱爆足球場

又係 7.19


係未去私竇之前, 我先去科大幫亞仔

影相, 因為呢日係佢o地公司同其他公司/大學攪既足球比賽既日子啊~


亞仔想我替佢o地影 d group photos, 可以俾我同玩具玩, 我當然冇問題啦.........只怕影得唔好令亞仔冇面就唔係貢好啦


不過, 係好大陽光既日子影相, 我仍然唔係好control到幾樹 +/- EV or 閃燈


所以d相一係 under o左 一係 over o左.......噢!!!!!


唔講貢多啦, 去片:


好靚既足球場


是日比賽Banner


亞仔對新釘鞋


佢有幾個同樹又係買o左新鞋啊, 好認真呢~~


大家為o左呢d野而全力以赴

 


冇啊........隨便拍咋, 不過安全至上係好啱啊~


場內有免費飲品提供, 貢熱真係要飲多d水啊!!!


友誼第一, 比賽第二, 來張大合照先啦~


未比賽, 主要人物傾如何怖處~

 


大家努力加油喔! 特別係亞仔呢


網中人..........又玩唔同focus啦

 


草地有既野.........

 
 
  


各位: 認唔認得佢?  原來佢代表 Poly U


休息中.......d佬好like除晒衫啊, e........d男人味  


 


果日的確好很熱啊........簡直

 本來我想係科大校園影多幾張都唔得, 要拿拿聲飛的閃!!!


我去o左一粒鐘, 條頸已經晒到2節色, 第二日仲好痛tim, 嗚嗚嗚~~~~


貢我塊面咪晒黑啦


11 則留言:

  1. 第一  好耐無試過做第一
    [版主回覆07/23/2008 15:12:00]yeah, 叻叻
    p.s. 不過我呢樹好易做亞一

    回覆刪除
  2. 曬黑好慘...好難白番啊
    我隻腳都兩折色
    [版主回覆07/23/2008 15:13:00]好難白番........噢 ~~~~~
    我e家唔可以著tube top 啦, 呵呵呵 ~

    回覆刪除
  3. 你無戴cap ??
    SPF 幾多先 ??
    [版主回覆07/23/2008 15:14:00]我出門口既時候天陰陰, 所以冇帶cap &
    我搽SPF30.....記得搽面&手, 唔記得搽頸, 所以.......

    回覆刪除
  4. 噢賣葛 ... 咁熱,淨係坐o係度都會中暑啊!壯丁們仲要落場踢波,實在係強啊

    回覆刪除
  5. 嘩...個場真係好靚啊!!! 呢排真係好熱呢.... 我都溶啦!!!

    回覆刪除
  6. 果對金鞋好型啊~真係黃金右腳喎~

    回覆刪除
  7. 點解無仔仔嘅?? 好耐無見佢喇...

    回覆刪除
  8. 健康嘅膚色,我鍾意呀!我遲啲都諗住同霖霖去沙灘玩呀!

    回覆刪除
  9. 我都有呢個問題, 幾時要較大個ISO, +/- EV or 閃燈
    嗰日咪好攰囉你, 趕兩場...仲要曝曬完添, 做番個美白mask補番未呀?
    佢地真係好似, 為佐一場球賽買波boot  同我(地)一樣為佐一個聚會買件靚衫...呢排少佐聽你講買嘢喎, control到唔買呀

    回覆刪除
  10. 陳生話個d男人味先正啊! hahahah
    你咁熱仲陪住佢, 愛真偉大!

    回覆刪除
  11. 露絲公關手記2008年7月24日 下午6:14

    對襪同對新釘鞋係襯哂色架
    你真偉大,熱成貢都去做其跟得夫人,仲附送大師級作品,係亞仔嘅福氣呢

    回覆刪除