2008年7月16日 星期三

又來馬交相

雖然今次去馬交既第一日落大雨, 但係我仍然帶o左玩具去


希望可以

d 入到眼既相........


well.......兩日影o左成四百幾張相, 除o左d到此一食 & 遊既相之外


入到眼既相都唔係太多呢


又一枝永利既大吊燈, 我屋企一定擺唔到呀 ~


好喜歡呢張相, 連d粒粒都影到啊~~~~

 


Post完出來, 發覺呢張相影得好亂........冇 "point" 冇主題既 

 


之前到去過文化會館, 幾特別的地方呢.......仲有金庸手稿啊~

 


e.................街頭巷尾吊咸魚, 噢~~~~~~~


唔知呢位亞叔既雪糕同音樂豆比邊樹好呢  

  


係香港既黃包車係唔係冇晒呀?!  不過, 馬交都............唉, 變晒回憶啦~

   


噢..............馬交有荷花節呀, 影相一定會好正呢 ~


進入威尼斯人...............


例牌既藍天同歐洲建築群, 個天色唔屎加 CPL 都好藍啊, 正!


例牌的貢多拉, 其實呢樹影O左好多船伕拉船既相, 不過唔係震晒就係個樣唔靚仔...


從琴師背後偷影........

 


做開狗仔有條路.........

 


再大膽d......連植物都唔摭吓!


原來呢間野會係馬交開呀, 貢唔屎去BKK啦 ~


佢扮雕像.............不過唔係David像  


所以攪到佢都O晒咀..........


好拱好拱啊 ~~~~ 


我自己又一喜歡之作, 因為個mask好靚呢 ~


呢張相又唔知想點啦........sigh ~~~~


望天打掛 ??  俾我中六合彩金多寶啦~~~~

 


發覺影晒成個好似唔多靚貢呢 ...........而且相上面又有虛位呢, no good ~~~


唔知做咩既隨便拍 : 

 
 


屎啦, 呢排成日落狗屎又冇再拎玩具出街練習, 再影一定生疏晒啦~~~~


快d好天俾我出街亂

吓啦, 要繼續繼續努力啊!!!!


沒有留言:

張貼留言