2008年6月6日 星期五

鯉魚門外攝 (Part 1)

同樣係 5.18, 我o地係中大食飽飯就向鯉魚門出發


但係......點解唔安排去鯉魚門食海鮮呢 ??!!

 


來鯉魚門, 亞蛇話帶我o地去石礦場影相, 原來係片大空地, 兩間石屋仔同後山


又來模dell.............今次影o左幾張就唔想再影啦 ~~

 
 
 


因為我發覺沿途仲多野影........今次先來張彩色痳甩相先

 


再來影吓周圍d景, 附近都幾多人釣魚喎 ~

 


.............唔知佢釣唔釣到呢 ??????????????


來吧...........風中勁草, 仰望前路, 基礎要打得好!


e.......原來後面都有風光啊 ~~~ 咁仲好過影前面啦 ~~~~~~~~ 


離開石礦場, 沿住條村大把野影, 先來間屋仔 (來個"標準"對"單色"作比較先)

 
 <----始終係賣飛佛


又影吓人........e, 細佬......乜你露咁多脾肉呀? 你都幾白雪雪呀


小妹妹, 唔通你想整 "沙-shake" 來飲?


兩位大叔好勤力織網啊 ~~~~


呢條村d人都幾鍾意拾貝殼嫁喎..........男係咁 ~

 
 


女又係咁.......

 


小小小妹妹, 你有冇收穫呀 ??                                         

 


呢班伯伯話 : 都係竹戰好d啦 (影呢張相既時候好怕俾班大叔發現呀 )


沿途真係9屎垃圾都影一餐, 我覺得好過同班佬爭女影啊 (不過就聽唔到亞蛇講野)

  
 
 
 


e...........唔通條村要.................

 
 


你o地睇吓, 連間屋門都封埋 ~~~~~~~


待續..........


8 則留言:

  1. GG,
     
    You should be the photograher @ Sat!  Ha Ha !
     
     
    [版主回覆06/06/2008 12:47:00]CC
    我一定會帶相機影相呀 ~
    不過你o地唔好有太大期望啊, 因為一來我仲係BB班, 二來我剪張就影得差 ~
    GG

    回覆刪除
  2. 之前看過兩輯是這model的... 但這張的構圖反而很特別呢...... 原來此行係這麼多人的...
    [版主回覆06/06/2008 12:47:00]e.......你又係工聯會之友 ??

    回覆刪除
  3. yeah..贊同cc所講!!
    星期六你要做大會攝影師!!
    [版主回覆06/06/2008 12:48:00]咁.....你就要做大會零食導師啦, 呵呵呵 ~

    回覆刪除
  4. d model唔係好掂,真係影第二d野好過呀!

    回覆刪除
  5. 第一張果位少女....d粒粒仲勁過我呢 ~

    回覆刪除
  6. haha對對對!!...太可怕了....!!!!風景比較吸引...

    回覆刪除
  7. 妳好! 鯉魚門的確有好多野影   風中勁草果張好靚
    我近日都去左呢度影相, 有興趣黎睇睇啦!

    回覆刪除