2008年6月25日 星期三

風神下的菇壽宴

sigh ......得半日

, 晏晝又要返工 =.='


替大佬頂包上 training 上到7pm, 之後又要返公司OT-ing, 9:30pm先放工


噢..........聽日仲有一日training呀, 巧悶呢 (我至唔like上accounting嫁ma >_<)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


講番正題先 ~


琴晚我家主人菇菇Babe預先擺壽宴, 作為小寵物既我當然要出席啦 ~


但係 cheap精既我先要去攞King Parrot's 既 member card 同 coupon (咁我o地餐飯就可以有85折同free一碟餸呢)


所以我 miss o左粉紅西施出場既經典埸面呢..........噢 ~

 (source fm 亞茄)


飯局設係我曾經留o左好多好多腳毛既 apm -- King & I, 食Thai菜


一如以往, 成班餓底又叫o左成枱野..............但係第一時間唔係食而係影影影

 <--- 菇之玉手


各人既飲品..........唔記得影菇菇既椰青tim ~


 


兩款前菜:


 
 


主菜 :


 
 
 
 
 
 


King & I 以佢既價錢 (特別係電視框之後), 食物水準同環境都可以叫OK啦.......我試過夜晚坐成4粒鐘都冇俾人趕呀..........不過今次 d waiters 既服務就差o左d呢 ~


當然, 我們這一家的食飯宗旨係 : 笑笑笑同癲癲癲又sweet sweet sweet 仲 warm warm warm, 好開心既一餐吹水飯局呀!


而且我見到巧耐冇見既深海朋友 --- 蝦吉吉呢!  多謝你送我既狐狸尾巴啊, 我會將佢既狐同我既索作cross-over呀


我o地食飯-ing睇到電視話 11pm前

, 大家都起晒哄..........而亞茄仲成個人 "毛" 晒tim, 我見到佢當時個 "毛"咀臉..........噢!  佢 face off o左呀!!!


飯後既重頭戲係食餅神既熱情果mousse蛋糕, 呢位甜心天使人唔到但好味既蛋糕都到啊, 酸咪咪既熱情果好fresh呢, 個樣又靚.........一流啊!!!!


 ( source fm: 餅神)


我巧開心間唔樹都食到甜甜整既大蛋糕啊, yo yo yo.........我食唔厭嫁, 最好個個禮拜都有得食呢


好彩番到屋企仲有甜甜整既愛心Cheese bar 食 ~~ (你好叻嫁啫)


預祝菇菇Babe : 生日大晒大快樂, 身體健康!  同茄子人日日都有好多笑料, 好sweet...........大事暢通...............記得叉電.................仲有煲飯啊 ~~~~~ 差d唔記得多謝你d嫁女餅tim, 我老媽食晒d亞糍啦 ~


我們這一家 + 水auntie : 我愛你們啊


11 則留言:

  1. 你地真係巧開心, 笑笑笑同癲癲癲又sweet sweet sweet 仲 warm warm warm 既 gathering 羡慕屎人囉
    梗係起哄喇~ 不過你地就唔可以傾到夜一夜lu....有半日假都好過冇吖, 我瞓到落波先起身呀, 如果日日都係咁就好喇
    [版主回覆06/26/2008 00:54:00]係啊.........同佢o地gathering次次都好hyper呢 ~
    呵呵呵, 日日都係咁.............我怕老闆只俾一半人工我o地咋 ~

    回覆刪除
  2. 我都好愛你地 ~ 仲好愛我個新朵 : 阿茄 ~ 咦 ~ 阿茄 ~ 可能係菇菇姐 o 既茄子人 o 既遠房親戚 , 咁我應該可以猛車邊加入我們這一家 ( 好牽強 )

    回覆刪除
  3. 真係開心呢!!!
    其實打風無咩著數咋...我昨晚都收11pm.....

    回覆刪除
  4. 索GGG呀G
    你影隻咖喱鴨仔度影到呀茄個.Zone啊
    都話你鹹濕架啦!
    你為左我地福利走來走去,多謝你啊
    圓圓圓呀圓美
     

    回覆刪除
  5. 我唔理啊! 下次我們這一家我一定要去啊!!!

    回覆刪除
  6. Baby ... 乜你真係咁咸濕嫁 !  影人地個zone ...
    不過我係唔知邊個到都見到你隻玉手呀( 你係左派吖嘛?)

    回覆刪除
  7. p.s. 我對手真係好老啊.............皺紋盡現

    回覆刪除
  8. 烏gg
    好愛你啊!!! 我睇左你張卡仔, 真係好感動呢. 我好希望....."佢"都會成為你o既所倚, 呢個都係我生日願望啊.
    你o個晚返到屋企又無淋濕哂呀? 呢兩日仲係落狗屎, 你對水鞋真係買得好抵啊.
    原來烏媽媽鍾意食阿糍呀??? 早知你拎多幾盒返去啦!!!!
    我下次再買俾烏媽媽食!!!

    回覆刪除
  9. 係啊, KING & I 都算幾好味架!

    回覆刪除
  10. 又有開心飯局呀你地,你地好多暗語,唔明呀!
    不過有樣野我知,你係好鹹濕的

    回覆刪除
  11. 咁高興........8號都無有怕......不過你要返工重ot真係幾無引....

    回覆刪除