2008年8月30日 星期六

心驚驚去BKK ~

呢個星期初心情本來好hyper


因為老闆出trip唔係公司


而且自己又係星期一結實o左今日出發去



於是就那那臨上網search資料同book野


點知臨出發.............


 血染的風釆 (貢點做spa呢?!)


 牙肉痛兼臨晚開始唔擦牙都出血 (但我個牙醫要旦到9月中先有得睇

)


 泰國發生反政府示威 (呢單news先令我擔心啊!!!!!!!!!!!!!!!!!)



希望我們四條女能平平安安, 開開心心, 無樹無幹


好好享受呢四日三夜之旅啊~



 


17 則留言:

  1. 嘩哈哈 ~
    我今次出門4星期,都預左血染的風采,最後挨到回程前一日先黎....(好彩business class,瞓得安全d)
    你玩得開心d喇,bkk應該無哂事既!

    回覆刪除
  2. 去旅行去得咁急嘅?
    無得做 SPA,咪當集中火力去買野同食野 loh~ 玩得開心 d!!!

    回覆刪除
  3. 烏gg:
    應該無乜事呱? 為你禱告!!!
    你在曼谷應該會好一點.
    係血染的風采煩d...嘻, 我餐餐喜慶事呀, 放假, 都來潮架.
    真係好鬼....吹漲.

    回覆刪除
  4. 我睇新聞睇到泰國動亂即刻唸起你~ 你萬事小心, 返黎記得報平安呀~

    回覆刪除
  5. 乜你去左 bkk呀? 小心d呀 ... 不過應該冇乜事既, 希望你一切順利! 返來記住找我呀

    回覆刪除
  6. 小心啊, 今次好似好勁咁呀...

    回覆刪除
  7. 小心d 呀... 希望佢地唔會搞旅客啦...

    回覆刪除
  8. 祝你玩得開心D ~~~~~ 最緊要平平安安返黎呀 !

    回覆刪除
  9. GG,
    你萬事小心,
    有乜風吹草動....
    就 "lei" 埋響酒店做Spa !

    回覆刪除
  10. 小心d啊
    不過我諗遊客區都ok既

    回覆刪除
  11. 等你平安回來呀!!!

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2008年9月1日 下午1:03

    阿G,,
    希望你玩得舒適, 住得招積, 遊得出色, 做Spa超值!!!

    回覆刪除
  13. 嘩Thailand好危險呀
    希望妳未出發啦.如果出咗發就要小心d快d番啦

    回覆刪除
  14. 希望你順順利利歸來啦 ~
    記住第一時間報過平安過我呀

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2008年9月3日 清晨5:31

    阿g,,
    快d報平安啊!

    回覆刪除
  16. 泰國呢排真係幾亂, 你地要小心呀!!!!  自身安全最緊要!!!

    回覆刪除