2008年8月13日 星期三

Lunch @ Bonheur

認識呢間樓上鋪係同學仔K介紹的


話說我上次生日她請我去 Four Season's 既 Caprice , 當時我 order o左個拿破崙, 味道都ok既......


不過同學仔K話呢間 Bonheur 既拿破崙係相當唔錯, 她由佢做私房菜幫襯到佢搬o左呢樹做樓上鋪, 由於我信賴同學仔K既推介, 於是之後我就約佢試試........


一間裝修唔係太特別而面積唔算大既餐廳, 不過都比Soho一帶果d都為大既.....


微暖的包包...........唔係最好味, 不過都可以呀


頭盆.......好好味, 好fresh啊!


同學仔既魚魚


我叫既medium rare牛牛, 因為好多地方都會過火 , 點知呢樹整到好rare, 好grill呀~


另外加$48既芒果拿破崙 ...............yo, 好好好好味啊  


其實心太軟都都好味, 只不過, 相比之下可能就會一般o左


另外再來 coffee / tea , 是次大約$200/位


食完呢次之後, 我愛上呢間野啊.............可能因為佢既芒果拿破崙啦  


之後我間唔中都來食, 有次大佬請食飯, 我又想起芒果拿破崙而提議來食啊, 佢o地都大讚呢


個茄湯好濃好好飲 (唔太酸), 同樹叫既三文魚沙律

 


同樹食唔到menu既dishes而廚房特別整既意粉 & 羊架 (佢o地講好味喎)

 


我叫既魚係是日推介,好滑呢!!至於甜品, 我為o左佢而來, 當然tiger & crab都叫呢個啦 ~

 


同樹叫既原味 & go go 力味既梳孚厘, 佢o地話好似食風貢輕飄飄呢 ~

 


其實一路都好想介紹呢間野俾大家, 不過我懶精上身, 之後又不了了之


早排見 Baby Ivany食完呢間野攪到一肚子氣........不過好難講, 食野口味人人不同, expectation 又唔同, 正如亞So介紹既野食, 我都唔係樣樣讚好味啊 ~


而且, 大家可能又遇上唔同既人serve自己, 服務差的話, 效果/印象又會大不同啊!


p.s. 呢樹真係愛一次過想叫晒d courses 同餐飲呀......不過, 你唔想叫, 佢都唔會迫你既


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Bonheur official website: http://www.bonheur-restaurant.com/ (有menu, 不過未必係最 latest)


香港上環文咸東街22-26號柏廷坊6樓 (電話: 25446333)


沒有留言:

張貼留言