2008年8月22日 星期五

對你又愛又恨的鸚鵡


對一眾打工仔來講, 係平日返工既日子有風打當然會好興奮


因為會冇啦啦多一日假ma


早兩個星期先有北冕日


估唔到咁快又來隻鸚鵡


琴日公司上下都好興奮, 到o左晏晝人人都懷住放 long weekend 既心情 tim


而我都趕晒手上既工作, 不過心情就好茅盾......


一來當然想放 long weekend


但係我又唔想個風 last 太耐


好想個8號波由6am掛到2-3pm好了


因為我今晚好想好想出街........


我並唔係想去玩


而係好想去同一位朋友說聲再見


但係天文台又話按照現時預測路徑,鸚鵡會於今日下午至晚間相當接近香港,並有機會正面吹襲本港...........


我唔想下午要改發更高信號啊, 我唔想我唔想我唔想呀....


因為八號風球, 基於安全問題, 我老媽就會唔俾成家人出街 .........


如果係貢, 我情願今日要返工


晚是Cindy追思禮拜的日子,天皇說就算掛八號風球也會照常舉行,不過如果八號或更高風球, 我就去唔到同Cindy作最近道別..............好唔開心, 好有內疚感


神啊.............你可否施展袮的大能令颱風減弱呢


7 則留言:

  1. 風勢真的好大(剛從外面返來)
    唔止吹到正, 仲有機會九號, 唔知九號天皇那邊會點.

    回覆刪除
  2. 原來係咁原因所以你想快d落風球~~~
    你真係想去就照去囉!冇事…

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2008年8月22日 晚上9:47

    今晚天氣好差啊.....

    回覆刪除
  4. 你咁有心, 我相信佢會收到!!

    回覆刪除
  5. 佢知你咁有心都唔會怪你喇. 一切在心中.

    回覆刪除
  6. 神是為你及cindy安排得最好的,祂會保護你,知你9號風你唔能應付,比個好天氣你能出席呀!!!

    回覆刪除