2008年8月4日 星期一

化.....

今日又收到一則令我震驚的消息.....


舊同事突然心臟病猝死 (http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080804&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=11430974)


好突然, 簡直難以置信


她......還很年青, 有學識 (MBA 畢業)


她......很美麗, 皮膚很白晢


她......結婚才兩年多, 有一個很愛很愛她的老公


她......家住豪宅


她......常出外旅行、常買靚衫、買靚袋


她......打風流工, 但得到老闆的賞識


雖然我與她不是很熟稔


但我一向羨慕她所擁有的幸福


可是......


天意是如此這般的弄人


原來.....


幸福並非必然


生命是這麼脆弱


人是那麼化學......


在仙姐返天家之前


從未接觸過朋友離世的消息


死亡好像離我還有一段距離


但是最近卻......


朋友的不幸當然難過


同時亦令我有所反思


我.....


真的要減少怨氣


好好的享受每一天


好好的活在當下


好好的珍惜所有


好好的感恩


好好的去愛我的家人、愛人、朋友


----------------------------------------------------------------------------------------


To Alice,


Rest in peace


11 則留言:

  1. 每次聽到呢d消息都令我重新的去看我的生活.. 好好咁珍惜現有既一切~

    回覆刪除
  2. 人生好無常,亦好無奈,真的.....要好好珍惜。

    回覆刪除
  3. 你年紀少....見生死見得比較少, 到我這把年紀時, 你自然會學懂如何去面對. 有生必有死, 自然不過的事. 記著, 必可釋懐!
    TAKE CARE!

    回覆刪除
  4. 無錯....收到個消息嗰一刻真係出唔到聲.......
    希望佢嘅家人都可以堅強....

    回覆刪除
  5. 我同你一樣... 發現原來自己未接觸過朋友離世的消息!!!
    生命........來得不易......... 真的要好好珍惜身邊家一切!!!

    回覆刪除
  6. 你講得好好, 亦講得好o岩~ 有時d野就係咁, 你果位同事擁有係女人都想擁有o既野 但偏偏佢無辦法好好享受佢所擁有o既, 真係好可惜~ 除左減小怨氣, 感恩......我覺得做人都要知足~ 只有知足, 才會常樂嘛~

    回覆刪除
  7. 人真係好化學, 要你走o既話, 好不收情就將你帶走, 一 d 準備都無. 咁年青就要走, 好可惜, 好無奈. 珍惜身邊所有一切.

    回覆刪除
  8. 唔知好彩定唔好彩, 我一早已經有咁既心理準備 ... 身邊既人會唔該都冇聲就 bye bye, 所以宜家我都珍惜身邊既人嫁

    回覆刪除
  9. 我初中時, 有朋友暑期工係地盤嘅籠"lift"跌下死亡
    所以, 愈遲接觸愈幸福
    希望大家都可以好好珍惜眼前人!!

    回覆刪除
  10. 真係呀!做人唔好咁多怨氣,盡量每日都過得開心d啦!
     

    回覆刪除
  11. so, we should enjoy our life....

    回覆刪除