2012年2月1日 星期三

我家的新成員

大約舊年xmas左右睇到大頭妹媽媽個blog, 佢提及有關助養小朋友既想法

我就回應佢話想到就去做, 因為我以前就係成日都得個 "想" 字

睇完佢篇post, 於是我就走o左上去宣明會個website睇吓

見每個月附出$240就可以幫助到一位小朋友, 宣明會亦會regular update你助養小朋友既進度

而我們亦可以同佢有書信往來 (即刻令我想起長腿叔叔呢!!)

由於希望芝士餅可以關愛他人, 無分國界, 也希望她可以一路同助養既小朋友有書信交來

所以就暗暗同自己講, 自己食少d or 買少d無謂野, 少d做 "的神"

亦都5555 on-line 申請, 怕自己print form出來又唔知hea幾耐先寄出

大概兩個星期左右, 我就收到宣明會既通知 ..................

呢個就係我助養既囝囝 Jordi



原來佢都係2010年出世既tiger baby (不過佢比芝士餅大, 他1月出世)

我沒有告訴宣明會自己都有小朋友, 也沒有request 性別 / 年齡

點知他們居然安排了一個同芝士餅差不多的小呀哥俾我!

yeah..........他們可以同步成長, 芝士餅遲d也可以畫吓卡, 寫吓信俾另外一個國度的哥哥~

但願我往後的日子仍然可以有能力一直助養Jordi, 令他完成學業, 發揮所長, 幫助他與他的家人脫貧, 生活得到保障!!!






1 則留言:

  1. 睇標題仲以為妳有左添^^
    [版主回覆02/07/2012 16:34:53]HEHE............暫時唔會住^^

    回覆刪除