2012年2月15日 星期三

M&S 特價貨

好抵呀!! 好抵呀!!

之前睇Winstep媽媽個blog, 佢買了批好令既M&S特價貨俾佢囡囡

於是放工我又去睇下

可惜太古呢間冇乜特價貨啱芝士餅了

巧彩仲有呢pack body suit...............平時$250/5件, e家$75咋



另外買了幾件tee (for 6-9mths) 送俾朋友們既new born girls.............$40@

M&S既quality一向都good, 呢個price真係平靚正!

希望下次on sales時可以再血拼多d俾餅餅啦!!!!!


******************************************************************************************
p.s. 決定開個新分類 "餅櫃" 紀錄下隻臭餅d衫褲鞋襪,
有時婆婆同E媽媽買完D衫問我點解冇著,
我自己有時都唔記得o左 (工人姐姐又成日幫餅著來著去果幾件)
整個新分類俾自己睇下, 又可以唔好成日買D similar style既衫 ^^

1 則留言:

  1. exactly,點解個個工人都係咁?﹗我買好多衫比大頭妹,唔知點解佢成日都係幫佢著埋朋友比的舊衫,我買的新衫就成日等到都唔岩著先留返係屋企著﹗﹗﹗之後仲要成日話我唔買衫比個囡﹗佢地覺得去飲﹑去party要到好似花女咁...我買比阿囡啲衫不知幾型...佢都唔識貨﹗
    [版主回覆02/28/2012 14:34:38]sigh...........我個姐姐有時幫芝士餅著到9唔搭8, 佢仲覺得好鬼令, 激屎!

    回覆刪除