2012年2月3日 星期五

Fei E Secret Beauty



恭喜恭喜!

祝Fei E Secret Beauty 生意興隆!!

祝Fei E Secret Beauty 大展鴻圖!!!

我們餓底成員之一既烈女飛E (Fei E) 開鋪頭呀 x





其實早係去年, 飛E已經做網上店舖主攻韓國既skin care 同 make up products

之前既餓底聚, 佢都同我們分享下佢 d products, 俾d sample 我們試, 又或者整吓甲

before 飛E介紹之前, out精既我的確唔係好知 "蝸牛" 既美容價值

試o左之後,我就深深愛上!!



even 我有時d暗瘡爆發, 用"蝸牛"精華素 or mask都會有好好既healing effect呢!

講真我們呢d中女 (or C9 ), 係呢個社會大學滾O左n貢多年, 貴既平既skin care products 都用過啦

好多時唔一定好貴既就會suit到自己既皮膚, 平野亦都會有好推介 ~

而飛E既products呢, 在我來講的確都唔貴 (要知道女人係呢d products上真的好捨得洗錢)

但係用品既成效又幾OK (當然唔係一用就變雞蛋啦!!!!!)

之但係, 我完全覺得係reasonable price (and reasonable try!)

由於飛E係直接同韓國生產商傾同攞貨, 可以慳o左中間agent果層, 所以個price就可以平d ~

而且d products飛E又會親自試, 佢大部份既prdoucts都係响韓國大公司 / 美容院採用

不過, 為o左滿足一般客人既要求, 來緊飛E都會入d大家都知既韓國品牌 (e.g. missha)

而且佢仲引入baby同男士系列tim ~

呢枝係飛E之前送俾餅餅用既沐浴露



呢排天氣貢dry, 餅餅用都so far so good................而且仲有好baby既爽生粉味呢!



飛E間樓上鋪係人流好旺既尖沙咀加拿芬道41-43 號 SOLO 2 樓 211 室 (恆生對面)

大家得閒就上去睇吓啦

另外, 又可以去下佢fb個 fans page睇同買嫁嫁嫁嫁嫁嫁嫁 (fb page 按此)

p.s. 相片來源: 笨B媽媽 (果日貢啱上去又見到佢, 哈!)





1 則留言:

  1. 我都有用佢d嘢架^^
    [版主回覆02/07/2012 16:36:35]YEAH.............都幾好用呀, right ?!

    回覆刪除