2012年2月28日 星期二

大雜燴

呢到又發霉霉霉霉霉霉霉啦!!!!!!!

其實好多野想記錄, 但呢期又忙到屎................以為1月交完year-end report會好d, 點知失驚冇神regulator又要push我們交野

呢個task我第一次 in-charge, 以前都有成3個月preparation.............今年得番1.5個月, 乜得我貢黑仔

sigh.............沒完沒了的OT, 所謂升O左又話唔可以再貢細路女, 要自己去handle [頂頂頂 ]

搞到好多野想寫下冇時間................我e家一回家只是同餅玩完就訓, 電腦真係攰到唔願再開............... (平時都只係靠iphone睇news/fb)

e家都係旦d 老闆pits晒開會蛇d時間出來睇上打下咋

既然冇乜時間寫details, 等我做個brief update先:

2012.02.12
大學同學團拜ing...............多謝同學T媽媽1人煮我們十幾人既家鄉餸, yummy!!!!

2012.02.18
暫時芝士餅最後既interview................well, 多數又係冇得同大仔爭了~_~

芝士餅同餓底們一齊去錦田鄉村俱樂部摘士多啤梨, 原來呢個地方唔水入場費, 仲有大草地, 好適合小朋友玩啊!!!!!

2012.02.22
11:23pm ------ 係公司OT既最新紀錄!!!!!!

2012.02.23 - 2012.02.25
同芝士餅一齊過大海3日2夜同自己慶生呀  雖然自己攰到屎, 帶住隻餅又去唔到好多地方, 仲要間唔中又落下雨..................不過, 芝士餅係馬交超開心, 成日笑!  臨走個晚仲成日"媽咪" "媽咪"貢叫, 她快樂所以我都快樂!!!!!!

2012.02.27
放o左兩日假, 又係時候要還!!!!!

另外另外, 仲有呢期lunch time得閒就去H&M買S&S collection同埋CCK 半價on sales items俾餅, 臨訓就係fb又訂o左幾件日本衫俾自己 (終於買衫了) 同美國髮夾俾餅, 敗下家真係令人開心同幫我減下壓

呀......................我仲收到助養小朋友媽咪既書信, 好開心呀!!!

做野雖然辛苦, 但我好感恩自己仍有能力去做, 生活上又有令我開心既人與事支持住..................要繼續努力呀!!!!!!

沒有留言:

張貼留言