2009年6月25日 星期四

我的婚宴場地 @ 煌府四季廳 (內附澄清啟示)

剛剛搵番d 相, 旦我post出來俾你們獨家欣賞


之前一路都冇諗過會搵 "煌府" 作為擺酒既地方 ~


浮誇既我當然想係酒店擺啦, 可惜想擺既地方唔係超級over budget就係唔夠擺


之後發覺近年有好多酒樓都重新包裝成為專門攪婚宴既場地.....絕對可以考慮, 而自己就心儀利舞台既彩福同埋西港城既大舞台


可惜前者係我們去expo問野樹好很串, 咩offer都唔願俾; 後者就係佢未改裝前我們同仔媽去了睇場 (當時仲係有d自閉席), 而且扶手電梯上去既位同當日試食既感覺普通而out o左佢.............


神推鬼擁之下, 居然走去問了一間我一直都覺好很娘既 "煌府" 拎 d info, 點知我同亞仔都好impressed佢o地既禮貌同熱誠, 知道佢係都會開新場, 返去就上 esd life 了解了解, 發覺好多姊妹對佢o地勁讚多過彈, 於是當時係都會未開未有草圖既時候 (即樓花), 我們就膽粗粗落o左訂.........


接住一路跟進/留心都會既裝修, 發覺 "煌府" 的確好接納新人既意見...........亦都因為貢, 都會個場就由煌府一向既金碧輝煌feel轉為白色教堂feel啦, good!!!!!!


第一次去完試菜宴, 更加對佢o地有信心呀 ~


後來知道佢o地會係 Emax 開 flagship, 有兩個廳, 每個廳都可以擺到超過50圍, 又有空中花園, 獨立賓客 tiolet, cocktail 專區, 雲石樓梯, 乜乜物物貢, 身為 seafood 長門人既我當然心cc想轉場啦..............


不過同樣都有其他concerns, e.g 位置, 要再包多d既圍數, 再度買樓花等, 但後來諗過度過之後, 我們最後都轉o左場 (可惜個海景廳就俾人book o左啦, 嗚~)


相信現時冇一間酒樓/酒店會無日無之貢攪新人聚會 -- 新娘茶聚, 裝修茶聚, 揀地毯活動日, 老闆生日會貢.............但"煌府"就將impossible變成possible啦, 哇哈哈! 


大大話話, 我都join過佢o地兩次晚宴, 兩次茶聚, 一次簽約活動啦啦啦啦啦啦..............相信來緊仲有啊, 呵呵呵 ~ 



BTW, 我要澄清!!!!!!我冇去睇林峰演唱會, 冇參加林峰歌迷會.......我6.18同亞茄去了強哥生日會呢, 哇哈哈 ~
 



今晚我同亞仔兩家人又去煌府食飯慶祝 "父父節" 啦 ~



4 則留言:

  1. wakaka...你同阿茄洗唔洗咁hardsell ar
    [版主回覆06/26/2009 01:57:00]hohohohohoho, 呢張相專登影來俾 OO 睇

    回覆刪除
  2. 幾靚喎....
    [版主回覆06/30/2009 01:12:00]u mean 我同亞茄, wakakakakakka ~

    回覆刪除
  3. 你有幾位証人話你去睇林峰啊!
    [版主回覆06/30/2009 01:12:00]我冇啊~~~~~~ 冇啊~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2009年7月3日 上午11:05

    阿ggggggggggggggg
    你中左煌府毒!

    回覆刪除