2009年6月3日 星期三

妝前妝後 [極度私人]

上一篇blog因為某d technical problem, 原本post 既妝前妝後相已經俾我delete晒


e家再出番個私人post出來俾你們少圈子人樹睇睇........


翻試既兩個妝:


Look 1 -- 鈷銅眼影 ~


Look 2 -- 銀灰色 ~                                                                  


小心嘔飯............


..............


......


...


..


.


我既妝前相, 你睇: 我天生大細眼同單雙眼皮同短eyelash, 嗚 ~


而呢個就係上次2月份試妝既 "得成" look ..........嘩, 好衰樣!! 自己見到都想屎 ~~~   


一向喜愛既"粉" Look 原來唔多襯我既  =.=                                                                  

 


臨走化妝姐姐要求化深少少既 look, 原來我比較suit呢d feel ~


上次梳既gwa頭係比較結實d既, 原先我覺得實o左d, 因我like鬆頭ma, e家對比完又覺okay既 ~                                                   

 


 


6 則留言:

  1. 佢上次梳個頭ok o的~ 你放到自己個頭咁大巧驚啊~

    回覆刪除
  2. 你睇下我地陪你去果次好幾多
    你果個粉妝真係.................

    回覆刪除
  3. GiGi妳選好衫未呀?試妝要襯衫!

    回覆刪除
  4. GG:
     
    你正過 "得成" 好多,唔好亂諗野啦!
     
    銀灰咪幾靚!

    回覆刪除
  5. 我覺得個妝比較淺色咗.  eye shadow 深啲會match 你多啲

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2009年6月9日 下午1:09

    阿g...
    第二張個頭同個妝都好靚... 我見你同阿茄真係開始開turbo做野啦喎!

    回覆刪除