2009年6月2日 星期二

翻試............妝妝妝妝妝妝 (更新)

一路都好後悔自己係2月尾時太草率太求其貢揀o左個當日化妝


其實自己身邊有朋友同樹結完婚, 應該先問問索索料先...........


但自從知道自己做伴娘時果間摺埋之後, 個腦就冇晒idea.........


結果係第一間租衫果樹俾人sell 試妝, 試o左一次之後覺得自己個貓樣比 "得成" 好睇d之下就俾o左7成訂 !!!!!


不過, 之後再留意多d magazines同posts就發覺自己果間化得好唔掂之餘仲唔係叫特別平 (起初我以為呢個價係好平嫁.....)


一路都 e-e-r-r 想 give up 果幾千蚊訂而搵過第二間.............當然寒種既我又有d唔捨得舊錢啦


後來仲俾我發現之前好想搵果間原來冇摺到...........班好友又同我講big day 當日唔可以求其化個妝就算, 係要化個妝..........聽完個心就更加15-16, 30-32, 唔上唔落貢


呢件樹同o左家姐姐, 伴娘Honey, 姊妹圓同姊妹茄討論, 佢o地立時叫我5拍搵番晒d相俾佢o地過目...........


佢o地既comments係 : 我e家果間又唔係特別差, 我想搵果間又唔見係特別好 ~


家姐姐就更加話人家唔係學特技化妝, 巧難化腐朽為神奇 =.='


姊妹圓同姊妹茄就指出我第一次試妝樹自己想要d乜都唔清楚同人講, 隻眼又唔俾人攪係唔得既.......... (下刪50字)


於是佢o地係星期六陪我再去試多一次妝睇吓係唔係真係貢差...........如果係, 佢o地就支持我再搵第二間 ~


今次佢o地幫我同化妝師講要點化, 唔要apple face, 唔要太淡太粉既眼妝, 要畫眼線, 要勁eyelash, 要乜乜物物............


結果係好o左好多呢 (雖然加強o左d濃度, 但影相出來都唔勁, 感覺似我想要既自然feel )~


當然我呢個化妝師仍然做唔到皮皮聲既星級化妝啦, 亦都唔係會令人有美女廚房既 "嘩 ~~", 不過比上次來講的確好o左好多, 佢o地都認為唔需要再浪費$$$轉會, 只要再搵實在d既相俾化妝師參考就okay ~


yeah.............今次試完妝落實唔屎轉會, 可以煩少樣野啦 ~                        


我勁想整既鬆頭look, 可惜佢handle唔算太好, 要再搵d實在少少既相俾佢9月實習多次啊~                                                                                                        

 
          
 


反而上次set既Kelly磨菇頭同比較traditional既gwa頭都ok既 ~


(更新)


雖然我唔like當樹人, but 我like佢既簡單鬆頭 look ~


  


沒有留言:

張貼留言