2011年3月31日 星期四

芝士餅@Baby House

嘩哈哈..............芝士餅又去studio影相啦


嘻嘻嘻..............又係我呢個敗家媽媽之前團購買落的package


我揀o左係我慶生日翌日去影當慶祝活動之一 (一來我們早輪先影過一輯, 都唔想影得太密; 二來個 package 就快到期)


係我影之前一個禮拜, 靚媽都帶了滾水仔去影, 佢話影得好好, 個助手又引到滾水仔成日笑到西瓜咀貢, 所以end up她失手買了巧多相底 (個package包6張相底, extra每張$40.......個價錢都好ok呀)


但由於係早個幾月前先影過一輯, 仲買鬼晒d相底, 所以今次同自己講唔好out筆, 俾自己最多買$2000好了.............


結果...............


................


.........


......


...


出乎意料, 我只係用了$9xx咋 (只多買了20張) 


點解?!  並唔係我控制得好, 而係芝士餅呢個乖囡同媽媽慳o左錢啊


起初以為成日愛笑既芝士餅影相時一定會勁西瓜咀啦, 點知當日影相既時候佢居然扭肚餓啊!!  一個平日唔愛食奶 (亦唔會扭食奶奶) 既bb, 係遲o左一粒鐘食奶既情況下勁扭奶奶 (o拿......唔好話我衰, 佢平時遲食一兩粒鐘都唔會喊, 又唔扭, 仲俾佢都唔食嫁ma )


結果我們今次帶了好多套衫都冇影到就收工  而芝士餅就影了好多相........但係我好開心佢影完相係 studio 5分鐘KO了180ml 呀 (貢我比揀靚相仲開心呀)


況且我又再團購了另一個影相package (就來俾老公), 我們來緊6/7月可以兩個家族 (即老公屋企同娘家) 可以一齊同芝士餅影大合照啊, 呵呵呵 ~


好.........唔講貢多, 去片:


2011.02.26  (星期六) [差不多4個月大的芝士餅]







後記:


1) 原來個package除了有6張相底之外, 仲包3張2R, 1張8R連相架 (好OK呀) ......而且揀o左既相佢仲會曬一套4R出來, nice ~


2) 如果Honey Bebe 同 Baby House 你叫我比較, 我會覺得:


 環境方面, 我覺得Honey Bebe 既環境就靚d同乾淨好多, 我覺得Baby House 如果for baby來講就dirty o左d (大d既小朋友就叫可以接受啦), 不過佢o地好快會搬, 希望新場會有所改善啦 ~


 影相技巧方面, 我覺得各有千秋, 兩邊都ok既.........不過我覺得Baby House 有樣堅野就係用燈光巧果影d扮係窗邊既相影得好有feel啊 ~


 服務方面, 我就覺得Baby House 好d, 一來佢冇push我o地轉d乜乜物物package, 又冇迫我們買相底, soley係我們自己決定, 而且買佢每張extra相都唔太貴.........同埋佢又會曬一套4R出來, 我覺得呢個after sales service 好好呀


2 則留言:

  1. 好得意呀...芝士餅!!!
    [版主回覆06/02/2011 00:56:00]thanks ^^

    回覆刪除
  2. 影得好靚啊!! 唔知個package如何呢?!

    回覆刪除