2011年3月2日 星期三

搵姐姐

2011.2.23 (星期三)


呢日放工之後要拿拿臨pits去agent樹揀工人..........


冇錯...........我o地end up都要搵姐姐幫手 (前傳按此)


雖然e家一星期兩次有鐘點姨姨來打掃備菜, 但係家中巧多家務仍然主打係99(小副手係我) 負責擔當, say 洗芝士餅既衫仔, 烚奶樽, 煮飯洗碗......


湊b已經用o左巧多時間, 湊嘆奶既芝士餅就更加比其他bb用更多更多既時間


因為佢餐餐奶快則一粒鐘, 慢則兩粒鐘, d時間真係乜都俾晒佢, 家務真係巧冇時間做呢


結果大家都贊成俾多千幾去請個姐姐返來幫手 (雖然屋企多o左個人唔係貢想), 幫輕吓99同自己, 起碼大家都可以有番多d自己既私人時間 ~


係叔仔介紹下, 我未返工前 "r" 了大少奶同臭茄陪我揀o左個大少奶都覺ok既工人姐姐, 原本以為佢最快可以三月中來, 點知新年過後agent通知我個工人姐姐肺積水來唔到, 要到二月中先可以再有新一批工人揀


噢...............噢...............噢


自從我返番工之後, 我就更加想個姐姐5555555來幫手


因為剛歸位, 唔想俾各老闆有個impression我e家有o左芝士餅就冇心工作, 加上巧多projects原來都旦我返來埋尾, 所以真係日日返朝九晚唔知幾多點


返到屋企當然要霸住來湊芝士餅同佢親親, 而且唔巧意樹要99貢辛苦, 所以我點都會幫吓手做丁屎貢多家務, 但係貢我都已經覺得做到人都癲呢


呢個時候仲話又要再搵過個姐姐............即係起碼又要再等多個月, 嗚嗚嗚 ~


亞Q d來諗, e家發現佢有病都好過佢來o左我o地屋企先發現既, 唯有又繼續等等等等等到呢日再揀過 ~


不過, 今次既候選姐姐冇上次果批貢有湊new born bb經驗........


但如果今水唔揀, 下水又要再旦一個月之後 (仲要加多兩個月入境處批文), 噢!


講真, 我o地真係巧等人用 (99又計劃了復活節去個trip休息下), 我真的唔想再旦, 而且就算e家揀到個合心水既, 來到又可能係另一會樹...........成日都聽到請姐姐唔好/激氣既例子, 巧多樹都係之前個姐姐乜都話ok, 之後原來唔ok, 咀gel gel, 懶 / 蠢 or 手腳唔乾淨等等


我覺得揀到好既姐姐真係靠運數啊


我想來緊湊b既工仍然係99同我mainly負責, 而姐姐就mainly負責做家頭細務, 等佢上o左手先放心慢慢俾芝士餅佢跟吓..........所以最後都係有限既候選姐姐中, 同隔空俾意見我既大少奶之下, 我同呀仔就決定o左一位姐姐了 ~


希望今次姐姐可以順來到港同埋幫到我o地手啦


芝士餅: 我們的確投放了很多資源去照顧你, 為了你........我們願意犧牲自己吃喝玩樂的時間同物慾上的金錢, 希望你可以係一個開心快樂同舒適既環境下生活........


但是爸爸媽媽並不希望因為我們對你的痛愛而令你成為港孩! 而我們更加不想成為怪獸家長!! 


你要好好領受家人們對你的關愛, 要感恩, 好好的去愛護和孝順家人, 千萬不可以做個貪得無厭既冇禮人啊!! 而爸爸媽媽都要常常提醒同檢討自己, 不可以因為對你過份溺愛而縱壞你, 令你沒有自立同照顧自己的能力 ~


沒有留言:

張貼留言