2012年4月3日 星期二

17個月啦!!

呢個媽媽繼續脫期..........

繼續做到屎..........做到癲.........做到好想喊 (想啫, 仲未)

公司既環境好像愈來愈差...........

人事既變更令我

.................

有時真係好想一走了之

但是冷靜一下又會諗呢行係唔係到處楊梅都一樣?

sigh.................又離題!

2012.03.29 (星期四)

我的寶貝已經17個月大了

下個月就歲半啦, 每次見到佢都好肉緊

至於d乜乜物物成長進度.............

講真, 我呢期真的冇特別留意

只知道佢高o左d, 重o左d (未去健康院度所以唔太知)

不過隻腳就大隻o左好多 (呢期好多鞋都唔啱著所以我又敗了批鞋俾餅)

另外, d大牙又係大隻o左好o左 (total 差不多十幾隻)

umm..........講野同學野應該好o左既, 不過我o地又冇特別去教, 不過見佢上pg就比之前肯坐定o左同聽老師指令 (之前冇時停嫁)

呢期佢識講: 哦, 咩名, 到, 知, 見到羊會叫咩咩, 馬馬 or bird bird, baby, barney (不過讀成"巴-be"), umm.........婆婆同公公開始比之前講得好d; 跟住我們都會講到abc

今個月終於開埋vol 3 既ybcr, 係慢o左d...........不過我又唔急既, 當慢慢學囉~

另外識幫我們揼骨, 開始可以自己食到幾匙飯仔, 自己用匙"筆"餅仔食, 可以自己用"耳仔杯"飲d 水, 自己除襪 (我們"的"起腳跟個位先)

工人姐姐唔水再抱, 擺佢係自己張床拍幾下就可以 

可惜, 我們仍未落實到同佢戒奶咀 (呢點的確係我既責任)  我當然想asap戒啦, 但99就想過了歲半才戒, 上星期開始, 我去街已經盡量唔拎, 希望只係nite nite先用................不過見媽媽會有幾位經驗媽媽又話唔水急, 去到N班, 個個自然就戒到, 但有d認為盡早戒就最好.............我都唔知點好, any肥, 下個月都歲半, 我會再同99 propose 一下, 始終平日多數佢幫我照顧餅餅, 大家有共識係好d 既 ~

今個月餅餅去o左花展同大棠荔枝園, 去呢d戶外地方, 有大草地俾佢走走走, 的確好開心呢 ~

而且大棠荔枝園有d動物, 佢見到都好開心, 又會叫咩咩, 馬馬 or bird bird貢

餅快樂所以我快樂!

好, 遲d可以再去海洋公園(上次去未夠1歲成舊飯太細個) 睇動物同埋去動植物公園呀!

另外仲有繼續用下張米老鼠annual pass呀

芝士餅: 媽媽自問不是個好媽媽, 有時放工回家只想hea-ing睇電視, 上fb, 也不主動拎d早教物資來教你..........講真, 我不是想你成為什麼偉大人物, 也不用羸在起跑線上.............不過, 係現今貢既教育制度下(一邊教育人樹喊家長唔好怪獸貢迫小朋友, 但另一邊箱d學校interview時五花八門既要求同大競爭), 我只想你有份參與便可以了, 跑得快與慢真的不打緊.................由我懷著你開始, 我只想你健康快樂, 呢點我從冇改變...........even你現在上的pg, 我只是著重你上堂時開心與否, 學唔學到野是其次呢, 我確信從遊戲中學習係最好的方法!  不過, 性格同自立方面, 媽媽不希望你成日發脾4, 要學禮貌, 要學懂照顧自己, 學耐性, 媽媽也要努力做好自己, 大家都繼續努力吧!!!










2 則留言:

  1. 芝士餅又大一個月啦!!! 我都覺得做個快樂嘅孩子才是最重要
    [版主回覆04/05/2012 10:18:25]yes...........你囡囡都係啦^^ 我覺得小朋友快樂既笑聲係靈藥, 我好愛聽呢!

    回覆刪除
  2. 一邊教育人樹喊家長唔好怪獸貢迫小朋友, 但另一邊箱d學校interview時五花八門既要求同大競爭 --> 睇到呢句... 好想拍手...

    回覆刪除