2012年4月25日 星期三

Yeah Yeah Yeah!!!

呢幾日芝士餅好像識多o左好多o野貢

可能人家的小朋友一早已經識

不過我唔理, 我呢個身為呀媽o既, 眼見個囡識多o左o野, 個人自自然然開心屎

好似上星期六 (2012.04.21) 佢失驚冇神叫到自己個名呀, yeah!
 (我家工人姐姐點解將佢打扮成個萬花筒)

呢幾日工人姐姐同我講芝士餅識講:「痾 poo poo」, 之後帶佢去tiolet又poo poo到, 嘩嘩嘩 (好想來緊既weekend聽到佢自己講啊!)

琴晚同佢玩ybcr flash card, 通常都係我講個字, 佢就會做動作 or just look at me (d乜書物書話冇所謂嫁, 佢o地呢個階段當吸收就ok, 唔需要特別test佢o地)

點知..........佢琴日又失驚冇神指住自己叫girl, 指住牙齒叫teeth, OMG...........我好開心呀!!
 
我呢個呀媽其實又冇乜記得晒佢識講過d乜, 不過呢排講o野的確好o左, even佢講bb話我聽到都好開心

其實我都知現階段唔太需要太擔心小朋友講o野既進度, 有d人快, 有d人慢.............而男仔又可能慢過女仔

不過有時係媽媽會見到d媽媽可以數到成個list出來話小朋友識講d乜, 見到或多或少都會有種感覺 : 嘩..........點解人o地個b貢叻, 自己果件又唔識o既 (any肥, 我通常過o左幾分鐘又冇樹)............因為人家媽媽好有心機教呢, 我呢..........仍然係懶媽媽一名 而且我既首要條件係希望芝士餅健康快樂呢

呢d o野遲早都會識..............好一個呀Q烏吱餅媽



2 則留言:

  1. 你個工人姐姐 taste 幾得意 wor!
    變左七彩餅!!!

    不過都好 cute 呀! 小朋友唔怕啦! 睇到佢呢個咁 "朝氣" 嘅 post 都笑哂啦!!
    [版主回覆04/26/2012 18:44:19]我家工人姐姐成日將芝士餅整到9唔搭8 @@ even配o左俾佢, end-up都幫佢加d怪o野上去, 激屎人!

    回覆刪除
  2. 芝士餅好靚女
    [版主回覆05/03/2012 18:04:22]iyaaa, 多謝你的讚賞

    回覆刪除