2012年4月20日 星期五

CPDA@北角

之前我都有寫過篇餅之學習@CPDA (按此), 大概係講芝士餅去TST o既CPDA上playgroup學o左d乜

後來因為抽到基督教幼潛, 所以餅餅之後就冇再繼續上CPDA

不過上緊幼潛既時侯, 收到消息知道CPDA係港島北角開o左分校

近o左貢多, 加上比較完之後(回顧按此 &  同呢度), 我們又再報番CPDA

不過我們今次就報平日班

一來平d (都平成幾百蚊喎, e家打埋折around $135/堂, 我自己覺得抵抵抵! ..........不過可能唔上仲抵)

二來平日對芝士餅最多既係工人姐姐同我99, 佢o地同芝士餅上堂, 可以讓她們了解一下老師係課堂上玩o左d乜, 貢返到屋企同餅可以繼續玩繼續學習...........

三來我o地兩公婆想週末試下上d英文/music pg, e家分散下d pg 日子, 貢我們weekend仲可以有時間同芝士餅周圍去呢

作為媽媽o既, 雖然delegate o左個task俾工人姐姐同99, 我間唔樹都會請半日安去陪芝士餅上o下堂 (10堂之中, 通常會上第一, 第尾同中間一堂), 了解下餅餅返CPDA返成點 (仲要滿足下自己8掛心理呢)

餅餅so far 都上得好開心, 次次上堂前都佢間warm up房玩

[相後補]

到上堂之後Tiff 姐姐又同各位點蟲蟲同點名, 芝士餅由之前冇反應到e家聽到自己個名會舉手叫到

芝士餅一向坐唔定, 上親堂都走來走去X  (扮晒友誼小姐周圍同人笑笑笑)

e家雖然都走來走去, 但當老師講:「小朋友邊個坐得靚既時候」, 佢真係會坐定同拍大脾..............不過得幾秒之後又彈起身

由於佢坐唔定, Tiff姐姐通常會最後先派玩具/物件俾佢 (哈, 抵罰!)

芝士餅係北角centre已經上完15-18個月班, e家就上緊18-24個月班

雖然上堂既流程都係差不多, 但呢兩班同之前上o既6-9個月好唔同, 要學習自理能力成份多o左 (e.g 點名, 排隊洗手,  排隊跟老師去另一間課室, 輪流用匙"筆"餅餅, 要等齊人先至食, 食完又要幫手執拾同搬番走張椅子等)

而且一向怕動物公仔既餅餅, 係上完幾堂之後已經克服o左好多 (因為佢係Jungle room上, 其中一面牆係唔同既森林動物呢)

來緊我更加期待佢o地20-30個月既學前預備班, 因為上1.5小時, 而最後半小時係小朋友自己一個上呢, 對來緊返N班的確有幫助啊!

我都講, 上pg好與壞視乎家長們點睇.........for 我, 首要係芝士餅上既時侯開心, 而可以同多d同年齡既小朋友見面/接觸, 上堂又可以學到d o野就已經好good鳥 ~

所以我都好滿意芝士餅繼續係呢到上pg, 而且今期餅餅既好友伯納仔(係10月媽媽會認識, 佢o地係由半歲識到e家既朋友仔^^ ) 都轉了班一齊上呢, yeah!!!

[相後補]

[相後補]

[相後補]


1 則留言: