2015年11月20日 星期五

轉奶粉後的豬仔包22-25個月成長報告

2015527 (星期三) 22個月大
2015627 (星期六) 23個月大
2015727 (星期一) 24個月大
2015827 (星期四) 25個月大

唉。。。

miss了好幾個月的成長報告 >.<

這個媽媽太懶惰呢!

還是快快入正題先

已經2歲同入了N班的豬仔包已經進入小朋友行列啦

果真Baby no more !!!



奶咀也成功在2歲前 (好似around 2122個月時)戒了

用番家姐餅個方法,剪爛個奶咀,夜晚訓時想吃就拎出來俾佢睇

食唔到,嘰嘰咕嚕幾下又冇事,所以又係幾日就成功

不過,因為冇奶咀食,所以之後果個月飲奶奶多o

由一日兩餐又變番多了一日三餐奶

由於我明白他的心理因素(冇奶咀食,所以飲多左奶),所以我就let it go (我自己又覺無傷大雅,佢又唔係好跨張,每次140ml 200 ml 左右)

加上豬仔包轉了illuma之後日日有便便,好肯食野,身體抵抗力又好o even 返了n好易病,豬仔包雖然有試過咳同傷風,但也很快復原)

所以我真的放心讓他返學前又食番一日三餐奶



豬仔包返全日n班,所以返學之後下午茶點一定唔係飲奶奶,心想到時老師一定有法子,哈~

不過,我家可愛男神,隨著冇了奶咀一個月後,他也可能習慣了,對奶奶要求也就是變番主打一日兩餐啦~


e家家姐餅的早餐和豬仔包的茶點,有時媽媽我也是用illuma奶奶 x 栗米片

絕對是早上趕時間既方便快速又有營養保證之選 p


豬仔包2歲生日那天,媽媽我和PaPa也要返工

之前的大阪之旅,我們已當了生日活動慶祝

所以正日當天,媽媽也只是買了個豬仔包至愛的車王生日蛋糕 (因有2架車送,哈!),一家人唱下歌仔食件餅就算了



講真,媽媽我真的冇教過豬仔包d乜野早教活動

以前芝士餅的字卡,dvd,勞作仔都。。。。。

消失於空氣中 @@

e家只可在有限的親子時間和小鬼們玩他們喜歡的遊戲,播下歌仔,夜晚一次伴讀 (如果趕到回家的話)


不過,有時看看豬仔包的表現,同芝士餅當年比,都係差唔多

而且豬仔包肯坐定定過芝士餅 (但發起脾四時就會狂野過家姐 ~-~)

any肥,小朋友唔應該比較:p

只要身體健康,開心愉快,為人性格良好,作為父母,已經要心滿意足呢~

其實媽媽我真的愛寫blog,希望可以繼續寫寫寫下芝士餅同豬仔包的成長點滴啦~

1 則留言:

  1. 包包真係大得好快.... 同Chloe一樣.... 太唔捨得佢地baby時光啦!

    回覆刪除