2015年11月27日 星期五

我的精油之路

如果大家有like 芝士餅同豬仔包個專頁

都知道媽媽我近來愛上了精油..........



間唔中也會出 post 介紹我的心愛精油、開心分享同埋DIY手作仔




計計下, 我們一家已經用了精油差不多9個月了

響呢9個月, 我們一家四口真的大大大減少了吃西藥既次數

而且芝士餅同豬仔包都睡得好o左, 少o左午夜夢迴怪叫..........



大家抵抗力當真的好了, 以前每1次打敗仗, 芝士餅同豬仔包起碼要見醫生2-3次

e家少了呢枝歌仔唱~

就我自己為例,以往唔舒服定必由喉嚨痛開始起...........e家用了油, 自身抵抗力提昇了, 我也少了看醫生啊~

究竟點解我會踏上我的精油之路呢 ?!

講番轉頭, 其實早於2年前我聽過 「精油」呢個term

想當年, 媽媽谷有媽媽同另一位媽媽對話, 話同佢小朋友用乜乜精油同物物精油

當時零知識既我, 內心仲諗: 唔係化, 用乜鬼香薰油呀 ?!


{註: 當年無知的我以為香薰油 = 精油}

直到今年年頭, 看到報章介紹人生教練分享她的精油; 加上身邊又有幾位姊妹用, 於是便上網 search下.........

原來芳香療法 Aromatherapy 是由二個字組成:  aroma 的意思為 “芳香”;therapy的意思為 "治療", 是一種整體制療法,可量到人類的身體、理智和心靈深處的需求,以及生活型態、膳食內容和人際關係等等方面..........

根據維基百科, 對於精油有以下解釋:

精油普遍存在於植物的各個部位,包括樹根、樹幹、樹皮、樹莖、葉和花等部位。但實際上它並不只是油,是一種經光合作用而生成的有機化合物,是成分複雜的芳香植物族。

精油對植物的生長扮演重要的角色,除了具備調節溫度和預防疾病的功能外,還能保護植物免受細菌病菌的侵害。

另外,花瓣中的精油,可吸引對自己有益的昆蟲靠近,同時也能避免對自己有害的昆蟲接近,所以人們利用精油的這項特質在生活中驅逐害蟲以及保健身體。

再search下個品牌, 原來是精油界的 top tier, 有廿幾年歷史, 自家設農場, 由種子生產到包裝也是自家一條龍包辦, 見到既comments絕大部份都positive.........

信心也自然加強了.........加上其中一位姊妹說介紹她用精油的是位好用心又有熱誠的自然療法博士生, 姊妹說我可以加入該老師的WhatsApp谷了解多點精油, 所以我便入了谷........

其實入谷初期, 那排山倒海的msg, 我一時三刻也應接不暇, 好多時也冇 read ....... 因為冇套油用跟本唔太了解,有好幾次仲有d想 left group

不過, 當時也15-16 ing 買唔買套 kit set 好

因為價錢的確唔貴, 千多元包11枝精油, 香薰機, 杞子汁同samples...........



只是............作為一個專業既敗家仔, 經常買野返來都唔用 =__="

最佳例子就係去年5月買的P仔105麵包機至今仍然未用, 換購果兩個Staub又未開過箱 @_@

所以另外d朋友都叫我三思而後行, 仲寫包單話我買完返來就只會擺係屋企唔用, 哈!

......................

........

直到有一天, 在WhatsApp谷內開見谷友的開心分享:

說她女兒用了 Frankincense 乳香精油同飲了NXR杞子汁幾個月後, 視力有了不錯的改善, 盲人協會的檢查也非常positive, 建議她可以加快她女兒training 的進度..............

呢一刻, 我內心即時叮了一聲!!!

由於芝士餅手術前個 brain tumor 壓住了她的視覺神經, 所以影響視力。。。曾經我也想過要當弱視case去train...........但見過幾位醫生都說不可能, 因為她不是弱視, 而是視覺神經受損 (or even 壓扁了~_~)

既然自然療法冇傷害性, 我也好想為impossible的芝士餅帶來希望........心想但試無況, 而且如果真的改變不了事實, 那麼她更要好好保養另一邊眼睛呢!

為此, 媽媽我立時上網登記成為入會, 並立時購入 starter kit.............

....................

.........

大家會唔會認為從此就開始了我的精油之路 ?!

世事又點會如此smooth呀.............

作為一分鐘熱度的長門人, 我買了一星期也完封不動 ^.^

直到我其中1位姊妹知我買了set, 便叫我去WhatsApp谷入面芯老師搞既分享會了解下

既然有姊妹相伴食dinner, 我就去聽下...........

感恩我有呢位姊妹, 也感恩我因此認識了芯老師

因為呢個分享會, 我認識了「發燒有益」、「西藥如何傷肝」同埋芯老師囝囝如何因為用油而喜見到進步、喜見行到路, 令我對芝士餅更加有一絲絲希望..........

{註: 我e家發覺用精油用得好唔好, 介紹你的朋友有冇heart、
對精油有冇認識也好緊要, 因為最近有朋友也買了油, 
可惜介紹她的人十問九不知, 所以貢樣唔識用好陰公豬
感恩我的姊妹介紹了芯老師給我認識}

就係呢個分享會, 芯老師告訴我們, 精油不是神油, 用一次唔會立即好番!

做媽媽的, 可能要開夜車貢同小朋友搽............係辛苦的~

............之不過, 小朋友既健康就取決於我們家長的抉擇!!!!!!

一直我都係一名災難小姐, 兩位主子有鼻水, 體溫over 37.5, 我已經去睇西醫食藥

其實我自己某程度上都知食 panadol 呀, 食抗生素係唔好.........

所以我自己就一直都好忍痛, 真的忍無可忍才食1粒 panadol

但小朋友睇第二次第三次醫生, 醫生開抗生素就「無奈那天」貢去食晒成個療程 (因為我想他們快d好)

之不過, 今次食1粒, 下次食1粒, 其實日積月累都不可免地一點一滴儲埋儲埋這些傷身東西

究竟我仲要唔要、 想唔想叫芝士餅同豬仔包一直如此下去  ?!

去到呢一刻, 我才驚醒發燒有益, 發燒止痛西藥在於抑壓病情, 而自然療法如何令身體自家軍隊打仗去增加扺抗力的道理!!!!

由於芝士餅手術之後每日已經要食3種hormones, 既然有自然療法, 媽媽我真的想試下, 想試下普通傷風感冒都唔再食西藥......

呢一刻...........

媽媽我終於爆了!!!!!

我從此真正的踏上我的精神之路 ~路 ~路 ~

沒有1分鐘熱度同3分鐘放縱...........

到今天, 我仍然每天at least 早晚同主子們用油作保健和 diffuse 1次

更愈來愈愛上研究, 更愛上不同的DIY.......

點解 ?!

當然是因為自己、芝士餅同豬仔包一次又一次的真實親身體驗啦...........

呢套油, 媽媽我係第一個用 (我成日話, 用在小朋友身上 or 食既野, 做媽媽通常也會臥薪嘗膽, 放了心才俾小朋友用)

而我第一次就是用了以下孖寶精油套餐, 當真覺得好 amazing, 也加強了我對精油既信心.........



來緊如果一有時間, 我就會同大家繼續分享不同精油既故事,Stay tuned!!!!

{註: 我唔係醫生, 唔係叫大家停止任何藥物, 唔好睇醫生, 
醫生有專業知識, 診斷症狀一定專業, 有病係需要睇醫生...
做父母的更要細心了解小朋友情況而作決定}



************************************

開了個FB專頁紀錄芝士餅同豬仔包的生活趣事


大家快d LIKE 啦 ^.^



LIKE LIKE LIKE 

************************************

真的想體驗既朋友可以pm我同用以下條link上網登記:


沒有留言:

張貼留言