2015年11月6日 星期五

講近排.....

終於又可以有d閒情打下blog ~

原來對上一次打blog已經係8月既事!!!!!!!!!!!!!!

8月之後既日子, 媽媽我真的反白眼 @@

最後, 到9月時仲入埋廠................

希望離開工作8年的地方之後可以休息一下啦 ~

講真, 份工由我未婚到結婚到生埋包餅

真係陪我走過好多日子........

思前想後: 媽媽我決定呢幾年先放低事業團火, 搞好包餅先!!!!!!

我唔係唔搵工做.............鬼叫自己窮咩 >.<

只是.............暫時性 "倒退" 一下

媽媽我今日要特此記錄, 提醒自己: 可能一兩年後今日junior過我既人已經同我平起平坐; 又或者同我同grade既人已經升晒"呢"

我一定一定要唔好介懷, 唔好唔開心!!!!!!

呢個是我今日的決定!!!!!

決定離開, 決定要用心教好、照顧好自己對囝囡, 盡力在他們最痴家人的時間投放多d時間俾他們

要記住: 當過多幾年, 小朋友大個, 自主了, 性格又形成之後, 媽媽我才再次出力吧, 畢竟之後還有十幾年工要打 @@

其實我真的好享受打blog的日子

之後又睇番真的感覺良好.........

由衷希望至少每星期一blog啦 ^.^


************************************
開了個FB專頁紀錄芝士餅同豬仔包的生活趣事

大家快d LIKE 啦 ^.^



LIKE LIKE LIKE 

************************************

5 則留言: