2008年10月16日 星期四

讀後感......內在美篇

續前......


好..........繼續講內在美


相片來源 : 大少奶


構思:


打從有書商搵大少奶寫書, 她已表明唔想淨係寫食譜, 因為佢覺得寫食譜比她叻的人大有人在...........所以當她與書商傾好本書既路線, target segments, 要求, 乜乜物物之後, 我覺得個構思真係好好........因為呢本係有食譜既散文!!!!!!


聽到後第一個感覺好型, 好配合我們平時係blog上認識的大少奶呀 ~


而且她與書商都好聰明豆走啱呢條路線.........講真, 要睇認真既食譜, 書店已經有很多........如何增強自己的selling point才是重要一環呢 ~


由於大少奶係blog界人氣旺盛, 大家都好想偷窺她更多既內心世界, 想了解她多一點..........另外大少奶平時係blog post她整既食物都好吸引, 將兩樣事情結合起來就真係最好不過了 ~


Contents:


絕對有 "起承轉合" 之感..........先道出由大少姐變成大少奶既經過, 為了大少爺食得招積而用心做菜煮飯, 繼而寫出一星期給大少爺的餐單, 大少奶一個人的午餐與她的私生活, 及後既節日餐單, 如何消滅買多了的"食物一條龍"和"入廚小智慧", 最後一篇充滿深情的後記作總結


好流暢呀 ~


不過......除了友序, 相信睇完你本書的讀者應該都希望有大少爺既序吧 --- 他基本上係呢本書既靈魂人物之一 (另一位當然是她的好爸爸啦)


食譜:


由於大少奶一早開宗明義指出她會用一個新手角度、以最快捷方便既方法去煮美食, 書中既食譜絕對達到呢個目的 ~


對我們呢班 playgroup level 既廚房新手來講, 食譜的確簡單易明..........以我的來講, 我只係間唔樹煮一餐飯俾亞仔食, 如果要我跟十九幾個步驟先弄到一餐飯, 相信一定會被嚇怕, 以後都唔想/唔敢再下廚了 ~


反之...........方便簡單既食譜比較易掌握, 如果能夠得到別人既讚賞, 自信自然心會提升, 下次入廚既機會同意欲一定會多d啊 ~


當然如果d食譜俾我老媽 / 入廚資歷較長既人樹睇, 可能佢o地會大叫 "把鬼"............之但係作者唔係一早就講o左她的寫作角度嗎 ?


散文:


呢個部份係我至喜愛的部份 (特別係食譜旁的小小小散文啊)


完完全全感受到大少奶對大少爺同她爸爸的愛之餘, 又不失佢一定係癲既性格


我認識了大少奶都有一段不多也不叫少的日子, 我可以以女作家助手之名發誓, 散文部份的確寫得好真, 好有heart.........佢教曉我要好好的去愛自己的另一半, 好好的去愛家人........你無私的愛啊~


如果真係要我講有冇唔好.........ummm, 第一係寫得唔夠多(唔夠喉啊); 第二係文筆...........太文雅了, 同佢平時咀gel gel 話我........


發覺好似有以下小typo:


p.84 是否應該 "不" 甘平凡 ?


p.172 蒜蓉保存法 -- "每次" 定 "今次" ?


總括而言, 本書的確好好呀..........我e家已經翻睇-ing啦  我對佢有信心, 一定會再版啊 ~~~


廣告時間:


我好好好榮幸有份寫序啊, 可以係本暢銷書上有我幾粒字, 真係爽呢 ~


我........我........我真係唔介幫你o地簽名嫁, 呵呵呵 (不知醜呢)


繼續祝新書大賣啊............你今日買o左未 ?


 ~ 完 ~


1 則留言: