2008年10月21日 星期二

不日放映

因為親戚到訪


因為喉嚨又on fire


因為再度爆瘡 (嗚嗚嗚 =.=')


因為乜乜


因為物物


因為之前好乖 (趕公司同圓boss既reportsssssssss)


所以現在


Picture
Picture
Picture


呵呵呵, 我真係一條練到成精既 "屎懶鬼" 啊 ~


大量網誌不日放映:


 心慌慌 BKK四日三夜之旅 (超不日放映)


 全家總動員澳門兩日一夜威尼斯人之旅 (超不日放映)


 1017 海洋公園哈囉喂


 1018 序人大晒簽名會


 1019 太空漫步行山樂


 1022 貢貢貢私房菜


 1023 喲喲喲滿月宴


 1025 嘩嘩嘩BB蕉


由於唔想胎屎腹中 (因想作記錄俾自己老來睇), 所以點都要list番出來提提自己


你們都要多D來探我嫁 ~


至多來緊個果8日大假好好的留家寫寫寫 (之但係仲要清衣櫃同埋想去做陪月啊)


 


13 則留言:

  1. 大假係用黎咁樣做 ? 唔出門去"返" ??

    回覆刪除
  2. baby G, 你聽日去邊度食私房菜呀? 水人都想帶水媽去食, 不過唔知邊間好啊~

    回覆刪除
  3. 噢~我醒起你聽日去邊度食私房菜喇!! 食得開心d

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2008年10月21日 中午12:37

    嘩, 咁好有大假啊??
    好好休息下啊, 你唔好病~

    回覆刪除
  5. Mee ...... MeeMoreMore2008年10月21日 下午1:04

    忙忙忙櫴櫴櫴 ...... 咁咁咁辛辛辛苦苦苦!!!
    睇嚟你 ....... 放假仲忙過平時!!! 慘慘慘

    回覆刪除
  6. 哈哈... 咁多要寫.. 我日本之旅都未寫完... 哈哈.. 一起加油!!
    休息多啲啦! Get well soon!

    回覆刪除
  7. 嘻嘻 !! GG放大假去陪月呀 ? 妳係咪去蕎嫂屋企陪月呢?
    我都好想玩BB呀,兩歲前任妳玩,兩歲後就真係有排妳玩

    回覆刪除
  8. 爽爽G
    你慢慢啦!仲有琴晚餐晚飯啊
    我見到伴娘啊
    hahahahhahaaaaaaaaaaa你過海買西餅
    波士圓

    回覆刪除
  9. 你真係有好多編要打喎...HAAHHA

    回覆刪除
  10. 哇!你d篇幅真係仲多過我呀!咁仲出唔出架?

    回覆刪除
  11. 嘩~ 但你之前都仲有好多未post喎~~
    越放假越hea, 越唔想update啊

    回覆刪除
  12. 烏ggggggggggg
    我都累到痴肺........你已好勤力地來個全交待....
    我返到家都無乜意慾慢慢surf........

    回覆刪除
  13. Oh...你放大假去邊呀?記得搵日date 我呀!
    乜你仲有咁多嘢未update架?你要努力呀!

    回覆刪除