2008年10月23日 星期四

序人大晒簽名會

飲杯 ~ Cheers ~


為慶祝【大少奶的自悠煮意生活】 出書成功, 我們1018一班人又相聚@私竇啦 ~


當然我o地要搵女作家同我o地簽名啦 ~

 


但係我o地一班序人自發舉行既互簽會更興奮啊, 呵呵呵 ~


就連未來序人都寫埋一份呢............繼姐 (即鄉下人) 好叻啊, 本本既序都唔同呢


呢個係佢寫俾我, 要聰明如我o地先知佢想寫既 "續有場" 既序 (相片來源: 大少奶)


去私竇又點少得各位既美食呢 (相信大家之前都睇過其他bloggers既報導, 我只去片算了.......好一隻大懶精 -v-)


 
 
 
 


仲有我負責既幼稚園包包, yo ~   (相片來源: 大少奶)


不過..........呢個由餅神親自主理既蛋糕一定要講啦 ~


你o地睇..............幾靚 ~ d 珠珠係餅神好有心機貢粒粒貼上嫁


雖然有butter cream, 但一d都唔覺heavy, 好好味啊 ~

 


跟住既飯後活動當然又係pictionary啦


雖然我們棄嬰組又衰o左.............但有好大既進步呀, 好開心呢 ~


棄嬰組 never die, yeah


祝圓波士本書繼市大賣, 來個再版再版再再版


4 則留言:

  1. 路過的~ 今個星期天氣轉涼丫..要小心身體 支持你丫 =] http://hk.myblog.yahoo.com/aki_ki_0907 歡迎參觀~~ 如有打擾.請見諒

    回覆刪除
  2. 話時話, 我想係私竇攪個相展哩.

    回覆刪除
  3. 阿g, 我好like 你個7月老人生果袋...

    回覆刪除
  4. 爽爽G
    我一直睇漏呢篇添
    多謝你啊!但我仍然想講你爭我$5
    你個生果包無得頂
    波士圓

    回覆刪除