2008年10月17日 星期五

炭爐 hotpot @ 泰豊廔

琴日與一班地獄天使飯聚並替易汪慶生


小朋友們揀了一間比佢o地斷層o左好多好多好多年 (好似係since 1961) 既酒家: 尖沙咀泰豊廔 (主打京菜.........e, 上次同佢o地又係食京菜鹿嗚春 -- 都未post, sigh~)


我一聽佢o地食呢樣野就心郁郁.............


..........因為係炭爐邊爐 (我未試過呢)


一向我都好很愛打邊爐嫁..........不論平貴都愛吃呢


其實成日都想搵d係用炭爐既地方..........有朋友講過土瓜灣有 (但我唔知exactly地址)


又有朋友講過九龍城方榮記 (呢間下個月會try呀)


e家有班小朋友介紹一齊去食, so happy ~


呢間泰豊廔係鹿嗚春前一條街, 大家既裝修同格局都好相像 (大家都係有好多伯伯待應呢.....好有返外婆家食飯既感覺)

 


一去到........先來混醬一番先~ 

 
 


我o地8條友.........除o左叫了一個4人火鍋餐($5XX)之外, 另外再叫了冷盆同關東燒雞, 呢兩碟餸都好好味啊 ~

 
 


登 ~ 登 ~ 登 ~ 登


你o地睇.........


....成個塔既炭爐啊........我第一次見, 好搞鬼呢 (中間支煙囪擺o左d炭)

 


我o地叫既4人餐都叫做夠食啊 (食完都8.5成飽呢!)......最好味係羊, 牛都ok啦 (當然唔可以同謙記既牛頸"隻"比啦).....尤魚同蝦都可以, 其他就一般貢啦 ~


不過以我o地請埋其中一位朋友, 每位只係$140來衡量, 我就覺得佢唔差啦........好適合成班人來吃啊.........唔講貢多, 去片啦 (琴晚冇帶相機, 只係用手機影)

 
 
 
 
 
 
 
 
  


個餐仲會跟4杯山楂茶同高力豆沙啊 ~


泰豊廔: 漆咸道29-31號溫莎大廈 (tel: 2366 2494)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


p.s.


噢..............之前仲乜乜物物扮晒蟹嚷住要減肥, 但係呢個

Picture


秋風起, 索G肥啊 (=.=')


well...........都係果句..............算吧啦 ~


做人要開心d ma..........食o左先算啦, 呵呵呵!!!


沒有留言:

張貼留言