2008年10月14日 星期二

新書第一手 -- 【大少奶的自悠煮意生活】

打從知道大少奶會出書, 我們成班人都替佢高興啊!


我們真是好像見證著【大少奶的自悠煮意生活】由胚胎孕育成嬰兒一樣呢 ~


由起初她與出版社傾談合作細節, 到本書既大網、細節、書名、插圖.......一切一切, 她都與我們分享, 身為佢既粉絲、Blog友、娃友、女作家助手、攝影助手之一既我, 真係未出書先興奮啊!


真的......身邊有朋友可以出書喎, 一向浮誇既我絕對會因為貢感到光榮同得戚呢, 呵呵呵 ~


而且我仲有份參與丁屎貢多製作, 包括幫手食佢整既西餐、寫個小小小序、幫頭幫尾.........真係超開心呢!


貢都仲未算...............


................


.......


...


..


.


登~登~登~登~


你o地睇吓 :


【大少奶的自悠煮意生活】我已經到手啦, 哇哈哈

~


仲有埋女作家大少奶親筆

簽名呢 ~ yo ~ yo ~ yo ~


真係不枉我過海買西餅呀  (各位: 講笑咋, 唔好當真)


今日大少奶上出版社拎書, 之後約我食lunch, 佢將自己其中一本讓俾我, 旦一向慢手慢腳既我可以成為第一批擁有呢本書既讀者呢, yeah!!!!!


頭先拎住本書同圓圓手撓手行街, 好威啊, 呵呵呵 ~


雖然之後趕住要開工冇時間細閱, 但係來個快scan都覺得本書印刷精美、內容豊富、包羅萬有、 笑中有癲、瘋癲中又有感性既一面............而且仲有好有份量啊, 成400g嫁!!


書裡面既食譜簡潔易明, 而且每個食譜側邊既小小小散文好好睇, 有d又好鬼屎好笑, 正呀! 


呵呵呵, 下次gathering要整野食的話, 我就有reference啦 ~  so good!!!!!!!


一本貢正既書, 大家仲唔快d買來看門口 ?! 以後開門有第八件樹啦...........柴 + 米 + 油 + 鹽 + 醬 + 醋 + 茶 + 【大少奶的自悠煮意生活】呵呵呵 ~


To 圓美絹:


我真係好想寫份讀書報告俾你啊 ~


我以後得閒會提你按電飯煲制呀, 哇哈哈~


最後祝你新書大賣, 快d加印二三四五六版, 跟住同我o地去慶功, yeah!!!!!!


沒有留言:

張貼留言