2013年12月19日 星期四

芝士餅37個月ad hoc 成長紀錄

hehe.......上次都話過o左3歲就唔再個個月貢regular幫芝士餅寫成長紀錄

但點解我又pat pat痕走來寫個遲來的成長紀錄呢?!

因為我覺得呢個月芝士餅o既失心瘋有突破的改進


呢點真的令我由衷的感恩同感動

...............

其實我都唔知點解因乜事可以trigger到芝士餅有貢o既improvement

..............

或者她已接受豬仔包的存在


或者她又跨過o左terrible 3 的恐怖日子


又或者........又唔通.........媽媽我o既無比耐性戰勝o左芝士餅內心心處o既惡魔?!  wakakaka


any肥, 見到芝士餅似返個人, 媽媽我真的真的真的有苦盡甘來之感!!

芝士餅e家大部份時間都叫正正常常, 唔會話太過亂發脾氣臭四 (除了扭眼訓扭計之外)

又成日話細佬佬好得意, 亦都開始handle包包with care





仲有就是肯食番菜同水果 (由於佢好想打乒乓波, 但又未夠高去波枱, 所以我們用呢個point叫佢食多d蔬果長高d)

肯主動做家務小幫手同肯用番牙膏刷牙 (呢d都真多得學校教導)

肯臨訓聽我們講故事書又肯咩人陪訓都得 (早排佢失心瘋就發癲式搵99陪訓咋)

雖則以上總總的進步我真的好開心


之但係........我家呢隻小不點又點會貢容易俾安樂日子我們呀


芝士餅仍舊monkey, 有用唔完的energy在家跑來跑去, e家仲識搵d 「危險」方法爬高 @@

e家把口咀gel gel, 除了問點解點解點解之外, 已經開始識駁咀同跌落地拿番咋沙來回應你>.<

一唔夠訓就特別臭四, 又或者朝早剷到上天都唔願起身 -___-"

出去任何餐廳都唔食o野 (但係屋企就可以食成碗幾兩碗飯)..........貢媽媽我真的好難帶佢出去威威啊 @@

耐性 / 專注力仍然唔太足 (鬼咩............媽媽我都冇呀, 嗚嗚~)

umm...............當了媽媽之後, 我發現原來小朋友已相對容易, 怎樣「教」才是更高的學品同層次

父母真的是小朋友的鏡子, 有o左小朋友之後, 自己更要好好tune自己的態度, 待人接物..................

仲要係e家呢個畸形怪狀o既香港教育制度下打滾..........

你緊張咩, 又俾人叫怪獸; 唔緊張咩, 又俾人話唔教子女或者臨急抱佛腳先知驚.................

唉................

老公話: 從來只有品學兼優」, 沒有兼優」的

所以at this moment我仍然要記著自己首要希望是子女身體健康, 天天開心, 品德行先, 學業為後

為此, 媽媽就pat pat 痕打了篇blog作個紀錄同共勉之!!!!

2 則留言:

  1. 教小朋友真係要無比耐性同愛心呀 努力喇~
    而家芝士餅冇再亂發脾四已經係一大進步 遲啲一定梗加好

    回覆刪除
  2. Gigi mama add oil, pls be more patient to cheese cake as she is only 3, we were also difficult to be handled while we were small right?

    回覆刪除