2013年12月11日 星期三

豬仔包4個月成長報告

iyaaaaaa

 

又遲o左貢多

 

都就快5個月, e家先來寫4個月成長紀錄



媽媽我實在太早進入冬眠期!!!!!

 

Sigh………...oblogspot雖然手機可以都寫到blog

 

但係我發覺我公司係用唔到的 ><

 

有時lunch time 或者老闆不在的free time 都寫唔到

 

返到屋企又冇乜心機寫………

 

我愈來愈唔捨得我在Y!Blog的日子呢~~~~

 

………….

 

不過blog blog 還在

 

係我仲有一絲氣力我都仲想用呢度紀錄下芝士餅與豬仔包的一點一滴……..

 

………..之不過會慢幾十拍囉, wakakaka

 

又講到離晒題tim~

 

2013.11.27 (星期三)

 

4個月大的豬仔包已出了兩隻牙仔 @@


 

佢過了100天就爆o左隻下門牙之後係滿4個月前又爆埋另外一隻門牙

 


一向like 無牙bb o既我有點失落…………乜我個囝貢快出牙

 

我今次陀豬仔包飲奶少o飲牛骨湯少o

 

點解都貢快出牙呢 (芝士餅約6個幾7個月才出牙的!!)

 

貢出o左我都冇辦法啦………….只是影相時見到有牙bb感覺上冇貢cute (……….好傻的媽媽想法)

 

仍舊15餐奶開始進入「6安童」時代


 

仍舊玩奶 >___<



 

豬仔包的玩奶唔同芝士餅的厭奶

 

1歲前的芝士餅餐餐埋樽必喊又推又乜又物貢唔飲

 

呢隻豬仔包呢most likely (~75%) 都會飲晒枝奶………..之不過就要玩我們一粒鐘呢一粒鐘佢會扭身扭勢奶奶漱口大叫等等之後又會飲番枝奶

 

真的少d EQ 都俾佢激鬼屎



 

不過o左芝士餅o既厭奶經驗e家已經冇貢緊張了

 

佢食就食唔食都係俾一粒鐘佢就算……..唔會好似以前貢再開過又或者令自己發茅



感恩我家豬仔包生長so far so good

 

去健康院磅有接近17lbs, lies on 90% curve


 

不過唔知高o左幾多……….d夾衣都吊晒腳,貢就代表高o左啦~



 4個月針已經打晒除了有少少燒外也是冇乜其他side effect, 感恩感恩~

 

不論媽媽同芝士餅我們都開始適應有細佬佬的日子

 

芝士餅好像愈來愈鍚細佬因呷醋而失心瘋o既情況改善o左好多





而我係平衡兩位小主子上開始搵到條路…………..

 

放工後先處理大主子陪玩陪訓先

 

之後再同小主子玩下黑點卡, tummy time




亦都開始多一家4口出街的日子


 

BB 3個月打後到10個月未識行前都好好玩媽媽我要好好珍惜呢段日子

 

………..之後識行識走識爭玩具我又會再趺入人都癲都瘋媽日子……….

 

……….

 

any另一方面我也期待兩位小主大家互動互愛的日子

 

Let’s see ^.^

 

 

1 則留言: