2013年12月6日 星期五

HUGGIES® 貼心100日系列

我家豬仔包剛剛100日大啦~
 
時間真係過得好快好快, 100日有喜亦有悲……….

不過, 新生命的來臨, 點都係令人開心的時候多
 
睇住豬仔包一日一日長大


由成日掛住瞓到e家同我o地笑同我o地傾計

dsweet omoments, 相信每位媽媽都好會好回味


 
而係呢100日入面, 豬仔包有大半時間都係著HUGGIES紙尿片

其實家姐姐芝士餅出世冇耐就著HUGGIES, 一直都用得ok, 仲一著就著到介片

芝士餅就至愛特別版學習褲, 果陣有公主學習褲佢都唔知幾開心~

e……..又講到出公海tim :p

講番豬仔包, 今次包包就著過好cutie 的初生0碼紙尿片(係之前聽講座同BB展拎的samplessss ^^)

0碼係for出世首20天用, 細細塊真的kawaii (芝士餅出世果時未有0碼呢)
而且個size 真的好適合初生BB, 唔會太大 (當然大隻B另當別論)

由於初生BB100天皮膚薄嫩而且容易敏感,加上BB稀便水分較多(餵人奶就更多), 所以真的需要吸收力好同柔軟舒適的紙尿片

由芝士餅用到豬仔包,佢哋so far HUGGIES 都冇敏感同超級爆片 (感恩感恩), 所以我就一直好安心貢用
 
我至like 佢個棉柔細緻表層可以呵護初生BB的肌膚, 而且透氣度又唔錯, 冇話焗到我家兩位主子唔舒服
 
今次好高興收到HUGGIES 的試用邀請……..嘻嘻, 其實自己一直都用開, 所以都唔叫試用 ^^
 
睇番d 資料, 原來HUGGIES係韓國制造啊, 品質就有保證啦~

HUGGIES紙尿片最近仲針對初生BB 特別推出貼心100日系列


初生0碼 (適合約8lbs/3.5kg)
初生1碼 (適合約8lbs/3.5kg)
細碼 (適合5-8kg)
 
當中升級貼心面層設計我至欣賞!
 
佢特有1000+超吸氣孔, 可以快速吸收尿液及稀便以保持表面乾爽,幫助BB保持健康的細嫩肌膚

作為媽媽, 揀尿片時好多時都concern會唔會爆片上背脊…….即係片片的防漏設計

我幫芝士餅同豬仔包用oHUGGIES貢耐, o地兩個爆片上背脊的情況夾埋都唔多過5, 所以我自己就覺得個防漏設計做得唔錯~

每塊片有立體防漏背小袋形成阻隔網, 有助防止尿液及稀便後漏出……另外個環抱式彈性腰圍就好似橡筋褲頭貢包住BB身體,無論BB怎樣郁,都可以全方位防漏
 
不過, 我覺得除o左尿片個防漏設計, 換片方法都要留意:

要記得將彈性腰圍拉到最長, 然後再根據BB體型將腰貼貼到適當位置, 同埋記住記住要用手指係尿片大腿位置的腿圍防漏邊繞一個圈, 貢樣就可以減少滲漏情況出現啊~

雖然我都知換片片, 特別係開大時會比較 hea”, 不過我就會先叫自己放鬆心情

而且又會同豬仔包傾下計, 佢就自自然望住我笑咪咪定定地俾我換片
 
佢開心就自然我都開心啦………..對住塊「極品」都變成樂事!

雖然豬仔包的出世, 芝士餅係有失心瘋的情況出現 (可能呷醋吧)

不過, 從她經常性地要抱豬仔包同埋錫錫, 我看見她的眼神, 我知道骨子裡芝士餅是喜愛細佬佬的………只時一時三刻不懂如何控制突如其來的轉變吧~
 
每次看見他們的合照, 我就好期待他們一起玩耍的日子呢………
 
 
講開100, 豬仔包也剛剛擺完百日宴
當日他好合作啊……冇扭計又任俾人抱
 
他仲收到親友們的厚禮呢~
 
在此非常感恩親友們的厚愛, 也感謝上天賜我一對寶貝囝囡!

雖然當媽媽呢個角色不易為, 但我都要全力以赴, 做到最好 , yeah!!!!
 


4 則留言:

  1. 豬仔包真係好得意, 多d post佢的相丫!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes ar, both cheese cake and Bao Bao also adorable and lovely, may we meet in 2014 soon? Haha

      刪除