2013年11月28日 星期四

假日好去處: 黃泥涌水塘公園坐船仔

2013.10.24 (星期日)


原先我想去山頂行下盧吉道去下山頂公園

 

點知換衫時芝士餅不斷話好想餵魚仔




So…………

 

我們呢d為囡屎為囡忙o既媽媽就轉場啦

 

先去跑馬地嘆個茶之後就去黃泥涌水塘公園


呢個公園前身係黃泥涌水塘,e家就變成划艇公園


而公園內的水壩、水掣房同溢流口已列為三級歷史建築

 

話說早陣子都同芝士餅去過黃泥涌水塘公園一次餵魚仔





不過果次晏o左冇船坐我們只是在水邊掉包包,芝士餅已經好開心

 

今次早od我們仲可以坐船船



係芝士餅同媽咪我o既第一次啊~~~~~~



原先我都怕膽小的芝士餅驚唔肯坐船

 

今次又估唔到佢肯喎

 

(反而媽媽我就有d擔心…………..我覺得隻船貢細我又貢重芝士餅又坐係我大脾我有d驚會反艇……….因為我唔識游水貢到時個囡點算 ><)

 

初初老公一路踏我自己都一路有d



不過後來要同芝士餅講oo左心就冇再諗

 

上次我們一放包, d魚成群成群埋來食

 

今次坐船船反而掉極包包都冇乜魚游來食

 

唔通太多人餵佢o搞到佢o地飽晒?!

 

不過坐係船到真的好寧靜舒服

 

芝士餅坐坐下都想nap nap 

 

其實細佬佬今次都有來嫁不過佢就冇去坐船船

 

佢就留係旁邊嘆奶奶…………

 

玩到日落又係時候返屋企lu ~~~~~



 

1 則留言: