2013年11月18日 星期一

Lunch @ Café Landmark

自從離開o左中環返工同生o左小朋友

食好o野指數每況愈下

>_<

上星期五難得半日安

就約了幾位鐡腳來個中環飯局

友人今次揀oCafé Landmark一齊扮明星,

(不過呢樹都少o左好多明星來啦)


呢間我之前食過tea, lunch 還是第一次吃 ~

是日menu:


e……….酒店級價錢啊~

先來個包包, standard ~


我揀了南瓜湯 (唔記得影。。。味道普通)

主菜我揀了7成熟牛柳


友人叫了雞同意粉



我個牛牛味道唔錯但我食了兩口發覺唔似7成熟

好像很生……叫了人再整一整熟佢

估唔到佢o地再來一份全新的 (服務很細心呢……….)

即切………發覺仍然很生待應立時follow up

再上碟時件牛差不多全熟……….不過一d都唔un

而且味道也幾好味

餐後的coffee也很可口


………..只是這個價錢可以去更好的星級食店或酒店吃喔~

如果呢間以呢個價錢給我的感覺只叫合格………..唔算值回票價

.............不過,今餐飯局旨在吹吹水,見下朋友們~

………..或許我太耐有係中環食啦

個租金可能也吃掉了一半價錢呢 ><

1 則留言:

  1. 對,幾年前已覺佢唔低又唔好食!我鐘意去食 4 season

    回覆刪除