2013年11月20日 星期三

"MyBB試用小隊" --「葆露絲日本功能內衣」試用

 呵呵呵又抽到試用啊~

今次係試用葆露絲日本功能內衣

之前一見MyBB post 招收試用blogger

我就9走去登記

因為貪心C9 想試葆露絲呢個品牌好耐啦 :p

特別係生完兩件之後個肚皮仍舊嚇親人

但自己又未的起心肝做運動

所以就想去試下呢D功能內衣看看成效如何

一向都知葆露絲呢個品牌唔平, e家有個免費機會試用,就拿拿聲去登記~

收到通知後葆露絲有關方面就安排同我約fitting

係佢港九新界共8間門店中我就揀o左方便我o既銅鑼灣謝斐道分店作fitting



一去到店員就安排我去一間獨立oconsulting room


穿上指定o既裙仔後由consultant安排磅重度身

跟著就利用日本電腦分析量身精確度出身形數字,從而作出身形對比

對比現時身形與標準身形的差距,於身上每個部位作出分析

結果顯示我體重同身形同standard比全部都超標………………..除了個胸部又比例地細 -________-“

而重災區就係下半身係超~~超標呢~

之後Consultant就同我對比現時穿著胸圍與葆露絲胸圍的分別


佢指出我現時穿著o既上下內衣包唔晒 / support 唔到應該要保持的身形

如褲仔著bikini 就包唔晒我個巨pat之餘,support唔到個肚 ><

最好著高叉全包肚的內褲

之後Consultant 就好細心貢拎o左幾款葆露絲產品我試等我感受下產品效果及分別

Be honest, 著完葆露絲的功能內衣身形真的立時修飾到

雖未至於180度完全由肥變瘦但腰線大腿同上身全身曲線真的修飾到喎~

而且佢o既物料好舒服我試連身束衣一d都唔辛苦同焗促

原來葆露絲的產品採用專利物料日本著名大學及香港理工大學都進行過一連串測試具國際質量

試完之後真的好有衝動想買它的束衣同束褲…………

………..

由於價錢都真的唔叫平我就先忍手拎o左免費送我的胸圍回家試試先



試咗一星期,感覺的確良好!

果真一分價錢一分貨葆露絲佢oo既一對一服務同售後服務 (定期再follow up 度身), 收貢o既價錢都是理解的~

o地之前亦都同理大搞過「保養功能內衣」研究項目

研究結果顯示正確使用適體的功能內衣能改善身形線條 (around 1年左右)

所以我都相信持之以恆著功能內衣再加適當運動身形線條是可以改善的~

今次好多謝My BB同葆露絲的安排令我可以親身體驗下什麼是功能內衣

如果唔係平時都唔會主動去面對同了解自己身形問題呢 (唔單止磅數上)

Consultant 話由現在到11月底葆露絲為慶祝18週年全線貨品有7比起佢oVIP平時的8折仲多呢 ~

更多資料:


2 則留言:

  1. 係喀係好得, 我都想試下 Breastfeeding 後的身形變哂!!! 7折好吸引呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果價錢唔係concern, 我覺得真的幾好.........至good就是佢d 連身速衣, 著完唔會覺辛苦......d 物料真的好c服~~~~

      刪除