2013年11月5日 星期二

芝士餅36個月成長報告

2013.10.29 (星期二)

 

呢日芝士餅終於踏入3歲啦真正的baby no more, 叫做小朋友啦~




呢個月我開始返番工。。。芝士餅又叫做慢慢習慣返上晝班o既生活了



E家放學後洗白白 -->lunch -->nap nap 兩粒鐘

 

失心瘋o既情況叫做緩和o d, 不過仍然間唔中有情緒起伏

 

唔知係唔係叫terrible 3 ?!


 

好似開mini mini party 果日唱生日歌時爆喊………..之後問佢佢話因為我係佢耳仔邊講o野太大聲喎


 

對豬仔包相信佢都愛包o成日都要抱又鍚……….可惜唔識呵護佢o左包包係玩具貢拉扯>_<”


 

呢個月都收到學校評估報告當中有大約4成項目叫做「常常做到」另外一半就「有時做到」

 

而唯一一項「需要鼓勵」係利用圖畫表達心中意念



同埋老師話芝士餅易分心 (佢愛同人傾計啊), 要老師提示後才可以投入學習


 

Sigh……..e家唯有好好train佢個專注力啦~

 

Btw, 大家有冇咩好提議可以訓練專注力呢?!

 

另外由於芝士餅學校現階段唔多有英普接觸 (一星期一堂咋),所以我都想佢平日上o下堂

 

不過老公叫我唔好急等芝士餅真正settle到上晝班o既作息時間同冇貢失心瘋先上

 

又係o……….品格比學識更為重要!  

 


我要好好記住千祈唔好太怪獸啦…………..雖則我都知自己係怪獸家長 ><~

 

俗語說3歲定80, e家我確實要好好處理芝士餅個性格同情緒問題先

 

天啊請給我耐性同智慧好好教導我家的小孩呀!!!!!!!

 

呢日正日生日我們都冇乜特別慶祝



 

芝士餅仍然要返學,我們仍然要返工

 

因為唔想打亂佢作息時間所以都冇半日安同佢去邊

 

而且星期日先食o左個大蛋糕 (搞咗個mini mini party, 來緊再分享)

 

所以我們只買了個蛋糕仔同佢慶祝咋



其實只要一家人健健康康開開心心有冇開party, 有冇大蛋糕都冇所謂啊~


嘻嘻,過咗3歲。。。我諗我未必會個個月寫成長報告了(一來progress 唔似bb貢,二來媽媽我handle唔掂😛)


不過,希望我keep到做quarter/semi-annual report啦啦啦啦~

4 則留言: