2013年11月19日 星期二

Cheers for Play 2013 玩後感

2013.11.17 (星期日)

 

估唔到多人多到貢 @@

 

上年我去的頭一小時仲係唔多水排隊

 

今年1:15pm去到已經人山人海




反映咩呢?

 

香港假日父母幫小朋友諗親子活動已經江郎才盡一有呢d類似嘉年華o既活動大家都一窩蜂擁去??!!

 

eo既父母都好珍惜假日o既親子活動??!!

 

香港缺少呢d適合小朋友玩o既設施??!!

 

還是我們太懶唔想自己發掘小玩意同小朋友玩係要依靠別人來幫助??!!

 

……………

 

Umm, 我諗以上種種或多或少都有啦~

 

之不過我絕對覺得當今父母不易為…………

 

我的童年甚至我父母的年代

 

相必少很多很多親子活動但是我們成為問題少男少女的issue又唔見有貢多家庭亦唔見有太大問題………..

 

……….ed親子活動學校又或者所謂家庭心理專家又會話呢話路小朋友心態又可能唔知點點點云云

 

有時真的想question 時代o既進步科技的發達究竟好定唔好……….

 

Hehe, 我又好似講都出公海 tim ~~~~~

 

Any我是好愛好愛自己的小朋友

 

他們快樂我就快樂!!!

 

所以有活動啱小朋友自己又就到時間

 

還是tiger & crab 捨命陪主子!!!!



其實真的由衷欣賞智樂呢個服務單位



 

o地設計o既遊戲簡簡單單已經可以令小朋友玩得好開心

 

可惜媽媽我就是冇呢個talent ><

 

由於今次call 了芝士餅的朋友仔一齊來玩


 

爸爸們就去唔同攤位排隊爭取時間可以令小鬼們多玩幾個games (d攤位要排75-90mins)

 

好似呢個玩樹葉” 超簡單但芝士餅玩得好開心

 


洗車同掃地佢o地都好enjoy~

 





嘿嘿呢兩個活動一定要伸展到返屋企

 

不過當變成指定工作” 唔知d小鬼仲會唔會做得貢開心呢?!

 

另外再玩多幾個快隊遊戲, 芝士餅已經好眼訓。。。玩跳彈床時就樹熊上身喊啦~




於是我同靚媽就去食tea 叉叉電

 

太耐冇去中環原來永樂園同蘭芳園星期日都唔開><

 


唯有去翠華食

 

之後仲去ifc食軟雪糕



 

食完再去靚媽屋企玩多陣

 

一個快樂的星期天又完結啦!

 

可憐我家豬仔包又冇得出去玩

 

 

有時我發覺自己太偏心家姐姐啦~

 

…………..但係如果佢今日同我們一齊迫我又覺得有d無為…………

 

Sigh, 點算好呢?!

9 則留言:

  1. 我會帶埋小丸子一齊迫呀﹗做媽媽唔可以偏心架﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 因為豬仔包太細個又唔再佢成日出街同人迫, 但大個件又要出去放電, 所以我呢個媽媽仲係有D偏心 ^^

      刪除
  2. 清道夫餅好搞笑呀!!!

    其實我都會較偏心大的, 不過因為爸爸已經好偏心+仲要餵奶, 我都會俾返好多時間細的, 媽媽加油balance呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 來緊會盡力balance........始終包包仲細, 所以我仲未成日帶佢出街~~~~

      刪除
  3. 我哋本來都諗住去呀,但係太多人,轉咗去公園0元!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes.........今年真的太多人, 搞到我出年都未必會去:p

      刪除
  4. 好勁! 可以玩到咁多... 我當日想去... 但喺車到見到人山人海的情況... 車都唔落... 調頭走咗! >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我們有幾個family o既爸爸去排住隊爭取時間, 但玩多幾個人又貢多, 我們都是pits了~~~~~

      刪除
  5. Wow , they played so happy wor , good good ^^

    回覆刪除