2013年11月22日 星期五

mothercare @ iSQUARE Grand Opening

上星期五約完朋友們lunch 之後就過海去oTST iSQUARE

出席了mothercare 係香港第10間專門店o既開幕禮



當日我仲見到龍鳳媽媽呢!

PR姐姐打完招呼後佢就帶o左我們落樓下

原本開幕當日她們安排了醒獅助慶呢………….真的估唔到呢個英國brand都入鄉隨俗呢~

第一次貢近距離睇的醒獅

好熱鬧啊!!





之後我們又跟大隊上返2/Fmothercare


繼續進行剪綵同切燒豬儀式





雖然iSQUARE分店唔係叫好大好大但基本產品都好齊全


係云云衣服當中我至like BabyK 呢條line


條豹紋裙好令啊~~~~

另外星級品牌Stokke 都有一個corner位啊~


當日大會仲安排雪糕車小丑扭波波同埋啱啱切完o既燒豬俾賨客享用




嘻嘻我呢d敗家媽媽本性難改即時睇下有冇d promotional offer

發現e家凡於mothercare iSQUARE 購物可以用優惠價購買一D指定產品


當中我大手入o Mum2Mum 呢隻三角口水肩俾豬仔包


因為有8月媽媽用開又highly recommend, 所以自己入貨之餘又幫d媽媽入埋

平時要$79, e家只需$35就可以換購呀 (每次5……所以我分開2次買o ^^)

我家豬仔包已用o質地真的very good~

另外我覺得個睡游泳保暖衣同leg warmer都幾抵換呀~~~

其實mothercare是英國著名的品牌已有50年悠久歷史並於英國擁有超過400間分店

1992年進入香港市場為父母及準父母提供最優質、最新穎、最齊全的母嬰產品

d一站式嬰幼兒專門店真的愈來愈盛行亦都真的為我們父母帶來方便

只要行一間鋪頭已經可以替bb / 小朋友由頭到腳由內到外由屋企到出街甚至玩樂的用品都可以買齊

加上我們呢代d父母都緊張、關愛孩子對嬰幼兒用品o既質數要求愈來愈高

所以呢類型的專門店真的大有所為啊!!

再次多謝有關方面的邀請

亦都祝賀mothercare 生意興隆分店愈開愈多………..至好在港島區開多幾間啦 ^^

更多資料:


沒有留言:

張貼留言