2013年11月3日 星期日

麥當勞®「開心樂園餐®」x paul frank TM 博客歡樂聚餐

2013.10.25 (星期五)

YEAH, 好開心又收到麥當勞/麥當勞公關公司邀請出席o既麥當勞®「開心樂園餐®x paul frankTM 博客歡樂聚餐
 
今次開心樂園餐同潮流品牌paul frankTM 合作推出一共8o既玩具啊~
 
我自己都幾喜歡paul frankTM 呢個品牌收到邀請時仲叫埋super fans o既靚媽Diana一齊去tim
 
今次聚餐地點係佐敦百誠大廈地下o既麥當勞
 







呵呵呵今次兩公婆一齊去event
 

 
今次冇大公仔所以芝士餅冇驚驚
 
仲同Julius 波波, banner 影相tim~
 


關於「開心樂園餐®o1+2+3 o既概念同埋食「開心樂園餐®」可以做善事呢兩樣o相信大家可以睇番我之前 d posts ~
 
今次就集中當日聚餐o既活動齊齊扭paul frankTM氣球
 
媽媽我人生第一次扭波波呀!
 
時間關係大會先派o左一個扭o左一半oJulius俾我們
 
餘下一半就即場教即場扭
 
先扭耳仔再來扭個口跟住合體
 






其實唔係難不過初初整有d小技巧就唔太懂
 
再之後畫埋眼睛同個鼻
 
Wakakakaka, 我個變種Julius~
 

 







今次來呢個聚會見又到Marcus佢大o左好多啊~
 

 
另外仲見到甜魔Yan o既可愛妹妹
 

 
可惜芝士餅中途去o左叉電令我們冇得同鬼馬Mathew仔影相
 
仲有見到Pok媽呢第一次見佢大家又傾下大囡呷醋o既問題………
 
其實我想同佢講, Pokpok 同細佬都好似佢Foi d wedding gown 好令呀可惜我已嫁o左人如果唔係我一定去佢間shop試下身^^
 
好多謝麥當勞/麥當勞公關公司於活動中安排o既食物同飲品仲有一套8opaul frankTM玩具




 
一收到禮品芝士餅已經好心急想玩啦…..我俾佢81, 佢即時開o左隻Julius手錶戴


 
今次玩具真是好精美又實用啊
 
我自己至likeJulius公仔同Julius開心日曆
 
hehe……已經拎o左返公司擺啦 ^^
 
Julius開心日曆個個月都不同造型靚靚靚~
 
芝士餅就like Julius 老友筆記薄文具盒同手錶出街都拎住畫畫畫
 
本筆記薄同文具盒入面d memo 紙有唔同款好美啊~


 



o左食「開心樂園餐®」有得送玩具之外買任何套餐 (醒晨套餐同開心樂園餐除外$8都可以換呀~
 
等我提提大家來緊有咩paul frankTM 玩具換先:
 
111日起        Julius 公仔  開心日曆
11月8日起       Julius 旅行名牌 
11月15日起     Julius 老友筆記簿
11月22日起     Julius 文具盒  有型手環
11月29日起     Julius 趣緻磁貼
12月6日起       Julius手錶
 
有興趣o既就記住以上日子去換啦~

Hehe, 生完又可以著母女裝了^^
 


1 則留言:

  1. 真係好開心, 卒之見哂芝餅同豬包兩姊弟, 兩個都好可愛呢!! ^3^

    回覆刪除